A Tigi márkáról

„Amikor képtelenek voltunk olyan hajápoló termékeket találni, melyek megfeleltek volna elvárásainknak, magunk készítettük el azokat.“ Ezt Anthony Mascolo, annak a TIGI márkának az egyik alapítója mondta, melynek professzionális termékeivel otthona kényelmében is olyan stílusossá varázsolhatja a haját, mint egy fodrász.

 

A 4 testvér, nevezetesen Anthony, Toni, Guy és Bruno Mascolo 1986-ban alapította meg a TIGI hajkozmetikai márkát. A családi vállalkozás hamarosan világhírű lett. A TIGI hajkozmetikumok, többek között egyedülálló összetételüknek köszönhetően, világszerte a mai napig rendkívül közkedveltek a professzionális felhasználók és a vásárlók körében. A TIGI hajkozmetikumok ugyanis számos olyan, viszonylag szokatlan összetevőt tartalmaznak, mint például az uborkavíz, az algakivonat, illetve a fényűző kasmír, pezsgő vagy igazgyöngy.

A márka széles termékválasztékában mindenki talál magának kifejezetten az ő hajára készített TIGI Bed Head sampont. A TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-Energize sampon szükséges mértékben táplálja, valamint gyönyörűen fényessé és selymessé teszi a hajat. A TIGI Bed Head Urban Antidotes Reboot ápolja az irritált fejbőrt, míg a TIGI Dumb Blonde a változatosság kedvéért a szőke haj kellemetlen, sárgás színárnyalatát tünteti el. Hajszárítás előtt ne feledkezzen meg a TIGI Catwalk Sleek Mystique hővédőről. Végül pedig fixálja frizuráját TIGI hajlakkal. Ugye, hogy van miből válogatni!

teljes szöveg szöveg elrejtése

Bestsellerek