


Hajtípus | minden hajtípus |
Hatás | Fény és selymesség, hajsimító |
Fejbőrtípus | minden fejbőrtípus |
Hajprobléma | nehezen kezelhető hajra |
Szelídítse meg tincseit és varázsolja frizuráját selymesen simává a TIGI Bed Head Straighten Out kisimító szérum segítségével. Különösen a fénylő és selymes hajért lett kifejlesztve, javítja a haj textúráját, megkönnyíti stylingolását, és védi a hőkezelés közben kialakuló károsodás előtt.
Tulajdonságai:
- segít a haj formázásában, megkönnyíti a frizura elkészítését
- kisimítja a haj kutikuláját, megakadályozza a göndörödést
- tökéletesen sima, ragyogó frizurát biztosít 48 órán át
- a vastag szálú hajat is selymesen simává teszi
- védi haját vasalás, vagy göndörítés közben
- egészségesen ragyogóvá teszi tincseit
- megszelídíti a rakoncátlan tincseket
- hidratálja, és táplálja a hajszálakat
- kellemes, gyümölcsös illat
- antisztatikus hatású
Összetétele:
- termoaktív polimerek – hőaktivált technológia megvédi a hajat a nedvességtől, és tökéletesen sima és egyenes tincseket biztosít akár 48 órán keresztül
Alkalmazása:
Vigye fel a nedves hajra, majd fésülje át az egyenletes eloszlatás érdekében. Öblítést ne igényel.
Teljes összetevőlista
WATER (AQUA/EAU), PVM/MA COPOLYMER, POLYIMIDE-1, PHENOXYETHANOL, FRAGRANCE (PARFUM), CYCLOPENTASILOXANE, GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE, ACRYLIC ACID/VP CROSSPOLYMER, GLYCERYL ACRYLATE/ACRYLIC ACID COPOLYMER, CAPRYLYL GLYCOL, SODIUM POLYACRYLATE, GLYCERIN, TETRASODIUM EDTA, DISODIUM EDTA, PEG-4 DILAURATE, PEG-4 LAURATE, IODOPROPYNYL BUTYLCARBAMATE, PEG-4, AMYL CINNAMAL, BENZYL SALICYLATE, CITRAL, CITRONELLOL, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.