1.       Bevezető rendelkezések

i.         Jelen üzleti feltételekkel meghatározzuk a kapcsolatot a vállalatunk Notino s.r.o., bejegyzett székhelye Londýnské náměstí 881/6, 639 00 Brno, vállalat azonosítószáma: 27609057, bejegyezve a Brnoi Körzeti Bíróság által vezetett cégjegyzékbe C 101025 ügyiratszám alatt, mint eladó ill. az e-shop működtetője a www.notino.hu címen –, és ön, mint vásárlónk között, aki adásvételi szerződést köt velünk.

ii.       Ügyfeleinket egységesen kezeljük, és azonos juttatásokban részesítjük őket, akár fogyasztók, akár nem. Ennélfogva jelen üzleti feltételek valamennyi vásárlónkra érvényesek.

iii.     Ezen feltételek elsősorban az e-shop-unkban történő termékek vásárlásaira vonatkoznak. Vonatkoznak továbbá a vevőszolgálatunkon keresztüli, illetve fizikálisan létező üzleteink egyikében történő termékvásárlásra is.

2.       Adásvételi szerződés kötése

i.        Ön adásvételi szerződést köthet velünk távolról, e-shop-unkon vagy vevőszolgálatunkon keresztül, vagy személyesen üzleteink egyikében.

ii.       Távolról kötött adásvételi szerződés esetén az e-shop-unkon vagy ügyfélvonalunkon keresztül leadott rendelés adásvételi szerződéstervezetnek minősül. A megrendelés 21 napos időszakra érvényes, kézhezvételét pedig e-mailben igazoljuk vissza. Az adásvételi szerződés kötése ezután a tervezet általunk történő elfogadásával történik a megrendelt termékek kiszállításának formájában. A termékek kiszállításáról e-mailben értesítjük önt.

iii.     A termékeket csak háztartási fogyasztásra jellemző mennyiségben szállítjuk. Különleges esetekben (különösen árengedmények és kiárusítások esetén) jogosultak vagyunk meghatározni az általunk kiszállítható áruk legnagyobb mennyiségét.

3.       Indoklás nélküli elállás

i.         Ön a törvény alapján jogosult indoklás nélkül elállni az interneten vagy telefonon megkötött szerződéstől a termékek kiszállításától számított 14 napon belül. A mi vállalatunknál minden vásárló jogosult indoklás nélkül elállni a megkötött szerződéstől a termékek kiszállításától számított 90 napon belül. Ez vonatkozik a fizikálisan létező üzleteinkben történő termékvásárlásra is.

ii.       Ha élni kíván ezzel a joggal, a fent nevezett időszakon belül értesítenie kell bennünket arról a döntéséről, hogy eláll a szerződéstől. A legegyszerűbben ezt az info@notino.hu e-mail címen, vagy a +36 42 220141 telefonszámunkon való megkeresésünkkel teheti meg. Használhatja a szerződéstől való elállás itt található mintanyomtatványát is.

iii.     A szerződéstől való elállás esetén visszatérítjük önnek a termékek vételárát. Amennyiben a termékek kiszállításától számított 14 napon belül áll el a szerződéstől, ön jogosult a szállítási költségek megtérítésére is a legolcsóbb szállítási módnak megfelelő összeg mértékében. A szerződéstől való későbbi elállás esetében csak a termékek vételárát térítjük vissza önnek. Fent nevezett összegeket késedelem nélkül, az elállás napját követő 14 napon belül térítjük vissza. A törvény értelmében azonban a visszatérítéssel várhatunk, amíg ön vissza nem juttatja a termékeket. A visszatérítéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, amilyen módon ön kiegyenlítette a vételárat, hacsak másként nem állapodunk meg.

iv.     Ön késedelem nélkül, az elállás napját követő 14 napon belül visszajuttatja a termékeket a Notino 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. alatti címére, vagy személyesen visszajuttathatja a termékeket egyik üzletünkbe. Ebben az esetben ön viseli a termékek visszajuttatása kapcsán felmerülő költségeket.

v.       Kérjük, vegye figyelembe, hogy ön a törvény szerint felelős a termékek bármely értékcsökkenéséért, ha az annak következtében áll elő, hogy a termékeket a jellegük, tulajdonságaik és működésük megismeréséhez szükséges mértéket meghaladóan használta (pl. ha egy parfümöt kipróbálása után is használ). Kérjük, vegye figyelembe azt is, hogy ön nem jogosult a szerződéstől elállni, ha a termékeket az ön igényei szerint gyártották vagy személyre szabott termékek esetén (pl. csomagolás személyre szabott gravírozással) és a csomagolásukból kivett termékek esetén, ha azokat higiéniai okokból nem lehet visszahelyezni a csomagolásukba (pl. megnyitott kozmetikai készítmények és a bőrrel közvetlen kapcsolatba kerülő egyéb termékek).

4.       Reklamációk

i.         Ha a termékek kiszállításkor hibásnak minősülnek, megállapodhatunk utalvány formájában nyújtott kártalanításról. Ön arra is jogosult, hogy kérje a hiba elhárítását cseretermék vagy javítás formájában. Amennyiben a hiba elhárítása lehetetlen vagy észszerűtlen a részünkről, ön jogosult engedményt kérni a vételárból, és ha a hiba lényegbevágó, ön el is állhat az adásvételi szerződéstől. Ezek a jogok akkor is megilletik önt, ha a hiba később jelentkezik.

ii.       Jótállunk a termékek hibáiért, ha a hibák a kiszállítás után két éven belül vagy a csomagoláson szereplő lejárati idő előtt jelentkeznek.

iii.     A termékek különösen akkor minősülnek hibásnak, ha nem rendelkeznek a szokványos vagy bemutatott tulajdonságokkal, nem használhatók rendeltetésszerűen, nem felelnek meg a törvényi követelményeknek, vagy nem a megállapodott mennyiségben szállították ki őket. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kiszállított termékkel szembeni fokozott érzékenység vagy allergiás reakció magában nem tekinthető a termék hibájának. Hasonlóképpen, az ajándékok és az általunk a megrendelése terjedelmén túl nyújtott, egyéb ingyenes szolgáltatások hiányossága sem minősül hibának. Az e-shop-unkban megjelenő képek a termékekről csak tájékoztató jellegűek, és nem képezik a termékek tulajdonságainak kötelezettséget jelentő ábrázolását (például a csomagolás eltérő lehet a gyártó által végzett módosítás miatt).

iv.     Készséggel állunk rendelkezésükre panaszokkal kapcsolatban az info@notino.hu e-mail címen vagy a +36 42 220141 telefonszámon. Kérjük, küldje el nekünk a kifogásolt termékeket a Notino, 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. címre a kitöltött panasznyomtatvánnyal együtt, amely itt található. Panaszát előadhatja üzleteinkben is. Amennyiben a nyomtatványt munkatársaink segítsége nélkül tölti ki, ne feledje megjelölni a hiba természetét vagy megnyilvánulási formáját és panasza kezelésének kívánt elintézési módját.

v.       E-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatjuk panasza feldolgozásáról, különösen a beérkezéséről, elfogadásáról vagy elutasításáról. Lehet, hogy telefonon is felvesszük önnel a kapcsolatot.

vi.     Panaszát illetően késedelem nélkül meghozzuk a döntést. A panasz feldolgozása, beleértve a hibaelhárítást is, rendszerint nem haladja meg a 30 napot. Ellenkező esetben ön jogosult elállni az adásvételi szerződéstől. Kérjük, legyen segítségünkre, hogy betarthassuk a fent nevezett határidőt.

vii.    Indokolt panasz esetén mi viseljük a termékek visszajuttatásával kapcsolatos költségeket.

5.       Fizetés és szállítás módja

i.         A fizetés és szállítás módját az általunk kínált lehetőségek közül választhatja meg. A rendelés kiszállítása előtt értesítjük a választott fizetési és szállítási módról és a járulékos költségekről.

ii.       A jelenleg kínált fizetési és szállítási módok és azok költségei itt találhatók.

iii.     Fenntartjuk a jogot, hogy kiválasztott esetekben a termékek kiszállítását ingyenesen biztosítsuk.

6.       Vegyes rendelkezések

i.         Ügyfeleink számára különböző engedményeket, illetve ajándék- és egyéb utalványokat biztosítunk. Használatukat szabályok irányítják, amelyekről ügyfeleinket minden esetben tájékoztatjuk. Eltérő rendelkezések hiányában minden engedmény vagy ajándékutalvány csak egyszer használható fel, és csak egy azonos típusú utalvány használható fel vásárlásonként. Egyéb rendelkezés hiányában az utalványok nem vonhatók össze. Amennyiben az ajándékutalvány értéke nagyobb, mint a vásárlás teljes értéke, a különbözet nem ruházható át egy új utalványra, és a fel nem használt összeg nem téríthető vissza.

ii.       Vásárlásával kapcsolatban értékelő kérdőívet kaphat harmadik féltől. Megoszthatja másokkal a vásárlásról és a termékekről szóló tapasztalatait. Örömünkre szolgálna, ha nyilatkozna a kérdőívben.

iii.       A megrendelés folyamatára vonatkozó információkat itt találhatja.

 

7.       Mintaküldés

i.         A Notino Try&Buy szolgáltatást és az ingyenes mintaküldési szolgáltatást kiválasztott ügyfeleink részére biztosítjuk. Fenntartjuk a jogot, hogy önnek lehetőséget kínáljunk ingyenes küldemények fogadására, amelyek az e-shop jelenlegi kínálatának megfelelő illatmintákat és egyéb kozmetikai készítményeket tartalmaznak, abból a célból, hogy kipróbálja az e-shop-ban kínált termékeket.

ii.       A mintaválogatás készleteinkre és az e-shop jelenlegi kínálatára korlátozódik a Notino Try&Buy szolgáltatás számára.

iii.     A Try&Buy szolgáltatás és az ingyenes mintaküldési szolgáltatás célja, hogy tájékoztassuk ügyfeleinket az e-shop kínálatáról, de nem célja, hogy meghatározza a minőséget vagy kinézetet a minta alapján. A Try&Buy szolgáltatás és az ingyenes mintaküldési szolgáltatás ingyenes, reklám jellegű szolgáltatások, és nem képezik adásvételi szerződés alapján történő teljesítés tárgyát. Ennélfogva a küldött minta hiányossága nem képez jogalapot hibás teljesítésre.

iv.     Megkereshetjük, hogy megerősítse a választott termékkel kapcsolatos elégedettségét; termék rendelése esetén ön hozzájárul ahhoz, hogy kapcsolatba léphetünk önnel.

8.       Általános tájékoztatás

i.         Az értékesítések bejelentéséről szóló törvény szerint az eladó köteles bizonylatot kiállítani a vásárló részére. Az eladó köteles továbbá a vásárlást online bejelenteni az adóhatóságnak, műszaki zavar esetén legkésőbb 48 órán belül.

ii.       Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület kizárólagosan jogosult eljárni az online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén. A Budapesti Békéltető Testület internetes elérhetősége: http://bekeltet.hu/ A Budapesti Békéltető Testület elérhetősége: cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., telefon: 06-1-488-2131, Fax: 06-1-488-2186, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu.

iii.     A megállapodás kötése magyar nyelven történik, és Magyarország törvényeinek hatálya alá tartozik.

iv.     Minden termék és szolgáltatás ára tartalmazza a megrendelés idején hatályos áfát. Amennyiben az áfa mértéke módosul az adásvételi szerződés megkötése előtt vagy a termékek kiszállítása előtt, a vásárló köteles a választott fizetési módot figyelembe véve minden vételár alulfizetését rendezni, vagy az eladó azonnal értesíti e-mailben a vásárlót, hogy az eladó hol tudja visszafizetni a vásárlónak az esetleges vételár túlfizetést. A termékek kiszállításához adóügyi bizonylatot [számlát] kell csatolni. Az eladó az adóügyi bizonylatot elektronikusan is elküldheti a vásárlónak, e-mailben értesítve a vásárlót a termékek feladásáról. Valamennyi termék ára, beleértve az engedményes árakat is, további értesítésig vagy a készletek erejéig érvényes.

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






A Notino s.r.o. /Kft./ részére történő elküldéssel, az Ön személyes adatai, az Ön által küldött kérés ügyintézése céljából, jogos érdek alapján kerül feldolgozásra. Önnek jogában áll kifogást emelni. Bővebb információkat a személyes adatkezelési alapelvek tartalmaznak.​