A háború utáni, 1956 körüli németországi baby boom idején nem csak babák születtek – megszületett a NUK márka is. A szoptatás akkoriban nem volt divatos, ezért a csecsemőket általában cumisüvegből etették. Két fogorvos – Dr. Balters professzor és Dr. Müller – észrevette, hogy a babák a szoptatott csecsemőkkel ellentétben gyakran beszédhibásak és fogászati problémákkal küzdenek. Ezért kifejlesztették az első aszimmetrikus, az anya mellbimbójának megfelelően kialakított szívócumit, amely nem akadályozza a baba szájüregének egészséges fejlődését.
A márka kínálata fokozatosan bővült az anatómiailag formázott cumikkal, a szélesített nyakú NUK cumisüveggel és az első eldobható cumisüveggel. Az új termékeket a mai napig szakértőkkel együttműködve fejlesztik ki. A NUK termékek minőségét bizonyítja az "Évszázad márkája" rangos német díj is a cumik kategóriájában, amelyet a társaság 2016-ban nyert el.
A népszerű babakiegészítők közé nem csak a díjnyertes NUK cumik tartoznak. A szívócumik továbbra is keresettek természetes formájuk miatt, amely nem károsítja a babák szájának természetes fejlődését. Ma már a NUK ételmelegítők, mellszívók vagy a fagyasztható szilikonformák is kiegészítik a kínálatot. Mindez mindig a legkisebbek igényeit, egészségét és jövőjét szem előtt tartva készül.
teljes szöveg