Szállítás és fizetés

Szállítás

Személyes átvétel – Ingyen

  • A személyes átvétel a budapesti üzletünkben lehetséges, amelyről bővebben itt olvashat
  • Az internetes megrendelés esetén fizethet a személyes átvételkor készpénzzel, illetve bankkártyával, vagy pedig a rendelés leadásakor online felületen bankkártyával, vagy banki utalással.
  • A személyes átvétel minden esetben csak az e-mail, illetve SMS értesítés után lehetséges.
  • Kiszállítás csak Magyarország területére.

Express One Hungary – 990 Ft

  • A rendelt terméket a Express One Hungary futárszolgálat szállítja ki
  • Kiszállítás 1-2 munkanapon belül 
  • Az átadás pillanatában az e-mail címére elküldünk minden információt, beleértve a csomag számát is.
  • Épp hol utazik a csomagja, ellenőrizheti itt, a Express One Hungary online rendszerében
  • A Express One Hungary futárszolgálat által kézbesített termék árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta, ha a banki utalás fizetési módot választotta, akkor a fizetés banki utalással történik
  • Ne mulassza el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni, ha bármilyen mechanikus sérülést észlel, ne vegye át! Ha van rá lehetősége, a futár előtt bontsa ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamálja. Ha később veszi csak észre a sérülést, a Trans-o-flex a reklamációt már nem fogadja el. A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget
  • További információért kattintson ide.
  • Kiszállítás csak Magyarország területére.

Csomagküldő – átvevőhely – 790 Ft

  • a szállítás ára: 790 Ft
  • a megrendelt csomagot a Csomagküldő hálózatán belül kiválasztott helyre szállítjuk
  • a csomag legkésőbb két munkanapon belül kiszállításra kerül
  • e-mailben értesítjük Önt, amikor útjára indítjuk a csomagot, valamint elküldjük Önnek a csomagszámot. Azt, hogy merre jár a csomag, itt ellenőrizheti online.
  • amint az átvevőhelyen lesz a csomag, e-mailben és SMS –ben értesítjük Önt arról, hogy mikor lehetséges az átvétel. Elküldjük az átvételhez szükséges jelszót.
  • a csomag 7 napig lesz az átvevőhelyen
  • Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átvevőpontokon csak készpénzes fizetés lehetséges!
  • Kiszállítás csak Magyarország területére.

Fizetés

Utánvéttel

  • A leggyakoribb fizetési mód. A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.

Készpénzzel vagy kártyával az üzletben (személyes átvétel)

  • Személyes átvétel esetén kérem várjon a visszajelzésre, miszerint a terméket lefoglalták az Ön részére és átvehetővé vált budapesti üzletünkben.
  • Az üzletünkben a Google Pay (Android, iOS) és Apple Pay (iPhone, Apple Watch, iPad, Mac) digitális pénztárcáival is fizethet.

Banki utalással

  • Amint rendelését megkaptuk, és Ön a banki utalás fizetési módot választotta, elküldjük Önnek a bankszámla számot és azonosítót.
  • Amint a számlánkra írják a megrendelt áru ellenértéket, mi elküldjük Önnek a megrendelt terméket és értesítjük, mikor szállítjuk ki.

Bankkártyával (online fizetés)

  • Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítjuk egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz ,ahol megadhatja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük.
  • Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt.
  • Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.
  • Elege van újra és újra kitölteni a fizetéshez szükséges adatokat? Egyszerűen elmentheti a kártyái adatait egy jövőbeli vásárláshoz, ha bejelöli a “Kártya mentése a következő vásárláshoz” négyzetet. Kártya adatait biztonságos információként menti el a fizetési átjárónk, és amikor legközelebb vásárol, egyszerűen kiválaszthatja, hogy melyik kártyával szeretne fizetni, a fizetési adatok hosszan tartó kitöltése nélkül. Munkatársaink nem férnek hozzá ehhez a bizalmas adathoz. A kártyákat felhasználói fiókjában a „Kártyáim” felületen kezelheti.

Reklamáció

Hogyan reklamáljuk a terméket?

REKLAMÁCIÓ

Bár a kézbesített árukra vonatkozó hiányosságok csupán elenyésző százalékban fordulnak elő, mégis jó tudni, hogy az esetleges hibákat haladéktalanul és az Ön megelégedettségére hárítjuk el. A mi érdekünk, hogy mindent a leggyorsabban intézzünk, így nem kell attól tartania, hogy a szükségesnél tovább kell várnia a rendezésre (rendszerint pár napon belül minden elintézésre kerül).

Milyen esetben reklamálhatok?

Azokért a hibákért, melyekkel a termék kézbesítéskor rendelkezik, valamint melyek az átvételt követő 24 hónapon belül jelennek meg, felelősséget vállalunk. Ugyanakkor az újonnan keletkező hibákért nem tartozunk felelősséggel, főleg, ha azok helytelen használat miatt következnek be. Használt termék vásárlása esetén nem felelünk azokért a megfelelő mértékű használatból eredő hibákért vagy elhasználódásért, melyekkel a használt termék már kézbesítéskor rendelkezett. Jelzett felhasználhatósági idejű termék esetén felelősséget vállalunk az adott áru ez alatt a felhasználhatósági időtartam alatti felhasználhatóságáért.

Felhívjuk figyelmét arra, hogy a kézbesített áruval szembeni fokozott érzékenység, illetve allergiás reakció önmagában nem tekinthető a termék hibájának. Ugyancsak nem minősíthető hibának annak az árunak a hiányossága, melyet ajándékként és más ingyenes teljesítés során a megrendelése keretén felül nyújtunk. Internetes üzletünkben a termékek képei illusztrációul szolgálnak, és nem jelentik a termék tulajdonságainak kötelező érvényű megjelenését (például a termék csomagolása eltérő lehet, ha a gyártó megváltoztatja a csomagolást).

Reklamáció esetén milyen jogaim vannak?

Az áru hibája esetén közösen megegyezhetünk annak utalvány formájában történő kompenzálásáról.

Továbbá jogában áll a hiba cserével vagy javítással történő elhárítását kérni.

Amennyiben a hiba ilyen módon történő elhárítása a mi részünkről nem lenne lehetséges vagy arányos, jogában áll a vételárból kedvezményt kérni. Ebben az esetben a termék Önnél marad, és mi a vételár egy részét visszatérítjük Önnek. Jelentős hiba esetén elállhat az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben az árut visszaküldi nekünk, és mi a teljes vételárat visszatérítjük Önnek.

Hogyan tudok reklamációt benyújtani?

Amennyiben úgy dönt, hogy megreklamálja az árut, küldje el az itt található, kitöltött reklamációs űrlappal együtt a 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. Notino címre.

Az árut üzleteinkben személyesen is megreklamálhatja. Amennyiben az űrlapot a személyzetünk segítsége nélkül tölti ki, ne felejtse el feltüntetni, hogy miben látja a termék hibáját, illetve hogyan jelenik meg a hiba, továbbá, hogy milyen rendezési módot kér.

A reklamációs folyamatról, főleg annak elfogadásáról, rendezéséről, illetve elutasításáról e-mailben vagy szöveges üzenet formájában, írásban értesítjük Önt. Telefonon keresztül is felvehetjük Önnel a kapcsolatot.

A reklamációról halogatás nélkül döntünk. A reklamáció rendezése, beleértve a hiba elhárítását is, rendszerint legfeljebb 30 napot vesz igénybe. Ellenkező esetben Önnek jogában áll elállni a szerződéstől. Az adott határidő betartása érdekében elengedhetetlen, hogy szükséges módon együttműködjön velünk.

Elérhetőségek

A reklamációval kapcsolatos valamennyi kérdésére szívesen válaszolunk, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot az info@notino.hu e-mail címen vagy a +3642-220141 telefonszámon.

Adásvételi szerződéstől való elállás

Hogyan állhatunk el az adásvételi szerződéstől?

INDOKLÁS NÉLKÜLI ELÁLLÁS (ÁRU VISSZAKÜLDÉSE)

Rosszul választott? Velünk nem kell félnie a parfüm és a kozmetikumok kiválasztásától. Nálunk 90 napon belül indoklás nélkül is el lehet állni a szerződéstől.

Mikor állhatok el indoklás nélkül a szerződéstől?

Nálunk minden terméket visszaküldhet, amit nálunk vásárolt. Kivéve azt az árut ami:

a) Az Ön kérésének megfelelően módosításra került, illetve az alapján készült (pl.: gravírozott termék, csomagolás)

b) Higiéniai okok miatt nem küldhető vissza (pl.: felbontott kozmetikumok és egyéb termékek, melyek közvetlenül érintkeznek a bőrrel)

Továbbá nem lehet elállni a szerződéstől ajándékcsomagolású termékek esetén abban a pillanatban, amint az árut már becsomagoltuk Önnek. Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy a törvény szerint felelősséggel tartozik a termék természetének, tulajdonságának és működésének megismeréséhez szükséges, nem megfelelő bánásmódból következő értékének csökkenéséért (pl.: amennyiben a parfümöt azután is használja, miután már egyszer kipróbálta). Ezért ilyen esetben csak arányos részösszeget tudunk Önnek visszatéríteni.

Mit kell tennem indoklás nélküli szerződéstől való elállás esetén?

A termék átvételétől számított 90 napos határidőn belül közölje velünk a szerződéstől való elállási szándékát. Az a legjobb, ha az info@notino.hu e-mail címen vagy a +3642-220141 telefonszámon lép velünk kapcsolatba. A szerződéstől való elálláshoz az itt található mintaűrlapot is használhatja.

A terméket késedelem nélkül, azonban legkésőbb az elállás napjától számított 14 napon belül küldje meg nekünk a 1117 Budapest, Bercsényi utca 21. Notino címre, vagy személyesen vigye be valamelyik üzletünkbe.

A termék vételárát legkésőbb az elállás napjától számított 14 napon belül visszafizetjük Önnek. Azonban a törvény értelmében a fizetéssel addig várhatunk, amíg az árut vissza nem adja. Abban az esetben, ha az áru kézbesítésétől számított 14 napon belül áll el a szerződéstől, úgy a termék visszaküldésének a legolcsóbb ajánlott szállítási módnak megfelelő mértékű költségtérítés is megilleti.

Elérhetőségek

Az indoklás nélküli szerződéstől való elállással kapcsolatos valamennyi kérdésére szívesen válaszolunk, amennyiben felveszi velünk a kapcsolatot az info@notino.hu e-mail címen vagy a +3642-220141 telefonszámon.

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






A Notino s.r.o. /Kft./ részére történő elküldéssel, az Ön személyes adatai, az Ön által küldött kérés ügyintézése céljából, jogos érdek alapján kerül feldolgozásra. Önnek jogában áll kifogást emelni. Bővebb információkat a személyes adatkezelési alapelvek tartalmaznak.​