Szállítás és fizetés

Szállítás

Budapest- Csomagátvétel – Ingyen

Az átvevőhely  a Nyugati Pályaudvar közelében, a következő címen található: 1064 Budapest, Rózsa u.101

Az átvevőhelyen hétfőtől – péntekig, 8-18 óráig veheti át a csomagját. Amikor lehetséges az átvétel SMS –ben és e-mailben értesítjük Önt.

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átvevőpontokon csak készpénzes fizetés lehetséges!

Transoflex – 990 Ft

  • a rendelt terméket a Trans-o-flex futárszolgálat szállítja ki
  • a terméket az expediálástól számítva egy napon belül kézbesítjük
  • az expediálás pillanatában az e-mail címére elküldünk minden információt, beleértve a csomag számát is.
  • épp hol utazik a csomagja, ellenőrizheti itt, a Trans-o-flex online rendszerében
  • abban az esetben, ha a futár nem éri Önt el a megadott címen, a csomag a Trans-o-flex depójába kerül, és a postaládába Ön kap egy értesítést, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetik, mikor érik Önt el
  • a Trans-o-flex futárszolgálat által kézbesített termék árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta, ha a banki utalás fizetési módot választotta, akkor a fizetés banki utalással történik
  • Ne mulassza el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni, ha bármilyen mechanikus sérülést észlel, ne vegye át! Ha van rá lehetősége, a futár előtt bontsa ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamálja. Ha később veszi csak észre a sérülést, a Trans-o-flex a reklamációt már nem fogadja el. A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget

Csomagküldő – átvevőhely – 495 Ft

  • a szállítás ára: 495 Ft
  • a megrendelt csomagot a Csomagküldő hálózatán belül kiválasztott helyre szállítjuk
  • a csomag legkésőbb két munkanapon belül kiszállításra kerül
  • e-mailben értesítjük Önt, amikor útjára indítjuk a csomagot, valamint elküldjük Önnek a csomagszámot. Azt, hogy merre jár a csomag, itt ellenőrizheti online.
  • amint az átvevőhelyen lesz a csomag, e-mailben és SMS –ben értesítjük Önt arról, hogy mikor lehetséges az átvétel. Elküldjük az átvételhez szükséges jelszót.
  • a csomag 7 napig lesz az átvevőhelyen
  • Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy az átvevőpontokon csak készpénzes fizetés lehetséges!

Fizetés

Utánvéttel

A leggyakoribb fizetési mód. A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.

Banki utalással

Amint rendelését megkaptuk, és Ön a banki utalás fizetési módot választotta, elküldjük Önnek a bankszámla számot és azonosítót. Amint a számlánkra írják a megrendelt áru ellenértéket, mi elküldjük Önnek a megrendelt terméket és értesítjük, mikor szállítjuk ki.

Bankkártyával (online fizetés)

Egy nagyon kényelmes fizetési mód. A megrendelés véglegesítése után átirányítjuk egy biztonságos banki fizetési átjáróhoz ,ahol megadhatja a szükséges adatokat. Ha a tranzakció engedélyezett, a fizetés azonnal sikeressé válik és a csomagot legkésőbb a következő munkanapon elküldjük. Támogatjuk a 3D Secure biztonságos protokollt. Munkatársainknak a kártyán szereplő adatokhoz nincs hozzáférésük, minden a bank kezében van.

Reklamáció

Hogyan reklamáljuk a terméket?

Egyszerű reklamáció

Habár a reklamációk száma minimális, akkor is jó tudni, hogy mi ugyanúgy kellékszavatossági és termékszavatossági kötelezettséggel tartozunk termékeink tekintetében, mint a klasszikus üzletek. Saját érdekünk, hogy az esetleges reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt elintézzük, tehát nem kell félnie a kedves vásárlónak, hogy várnia kell a reklamáció elismerésére (általában pár nap alatt elintéződik).

Kellékszavatosság

Vásárló hibás teljesítés esetén velünk szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szabályai szerint. A Ptk. szerint hibás teljesítésről akkor beszélünk, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel a szavatossági idő alatt és amely a teljesítés időpontjában is fennállt. Mindez nem vonatkozik a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el.

 

Termékszavatosság

A megrendelt termék hibája esetén Vásárló - választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

A kellék- és termékszavatossági kötelezettséggel kapcsolatban bővebb tájékoztatást az Általános Szerződési Feltételekben találnak

 

Az áru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A hibás terméket vissza kell juttatni nekünk reklamációs címünkre: trans-o-flex Hungary Kft, notino.hu, 2-es depó, 9027 Győr, Kőŕisfa u. (ipari park).

A hibás terméket kérjük küldje el postai úton fenti címünkre, mi pedig visszautaljuk Önnek a postaköltség díját egy Ön által megadott bankszámlaszámra, melyet a lenti reklamációs formanyomtatványon feltüntethet. Az erre való igényt szintén kérjük feljegyezni a formanyomtatványra. Utolsó sorban pedig ahhoz, hogy postaköltségét visszatérítsük Önnek, legyen kedves e-mailben elküldeni nekünk egy képet a feladói bizonylatról.

Kérjük, hogy a csomagba mellékelje a jelen tájékoztató alján találhatóreklamációs formanyomtatványt kitöltve, amelyben kiválaszthatja a visszaküldés okát. Amennyiben az „Egyéb” (7-es számú) opciót választja, kérjük indokolja meg. Ne feledkezzen el megadni elérhetőségét, beleértve e-mail címét, telefonszámát, hogy a reklamáció menetéről folyamatosan tájékoztathassuk.

Következő lépésként válassza ki, hogy mit szeretne, a cég hogyan járjon el reklamációs ügyében.

A győri cím, ami a honlapunkon szerepel postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább pár reklamációs csomag beérkezik, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található.

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely nagyjából egy - másfél hetet vesz igénybe), e-mailben értesítést küldünk Önnek és ezután a kollégák igyekeznek még aznap lebonyolítani a reklamáció folyamatát a lehető leghamarabb.

A reklamált terméket nem szükséges konkrét személynek postázni. Minden reklamációt azonnal átvizsgálunk, és erről a vásárlót folyamatosan tájékoztatjuk.

A reklamáció eredményéről természetesen e-mailben értesítjük.

 

Az áru visszaküldése ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN

Társaságunk a magyar törvények által biztosított 14 nap helyett 90 napon belüli indokolás nélküli  elállási jogot biztosít a vásárlói részére.

Kérjük, a csomagba mellékelje a lenti linken szereplő adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát kitöltve, amelyben kérjük tüntesse fel bankszámlaszámát is.. Esetleges termékcsere igényét a formanyomtatványon nyugodtan feltüntetheti.

A győri cím, amely honlapunkon szerepel, postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább egy hét alatt beérkezik pár reklamációs csomag, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található. 

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely nagyjából egy-másfél hetet vesz igénybe), e-mailben értesítést küldünk Önnek. Ezután a kollegák igyekeznek még aznap lebonyolítani az elállás folyamatát a lehető leghamarabb.

Az eljárás végéről természetesen e-mailben értesítjük.

Semmilyen esetben ne küldje a reklamált terméket utánvéttel. Ilyen terméket nem áll módunkban átvenni.

Telefonkapcsolatunk: +3642220141 – ezen a számon ügyfélszolgálatunk készségesen válaszol kérdéseire.

A reklamáció formanyomtatványa itt

Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa itt

 

Reklamációs cím

trans-o-flex Hungary Kft,

notino.hu,

2-es depó,

Kőrisfa u. (ipari park)

9027 Győr

Telefon:+3642220141 E – mail: info@notino.hu

 

Adásvételi szerződéstől való elállás

Hogyan állhatunk el az adásvételi szerződéstől?

Ne vegyen zsákbamacskát!

Nem biztos benne, hogy a megfelelő terméket választotta ki? Nálunk nem kockáztat. Ha nem megfelelő terméket választott, a szerződéstől, az áru átvételétől számított 60 napon belül indokolás nélkül elállhat, és mi visszaküldjük a pénzét. Közelebbi információkat Pénzvisszafizetési garanciáról az Üzleti feltételekben talál.
 

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






Menu