Szállítás és fizetés

Szállítás

Transoflex – 990 Ft

  • a rendelt terméket a Trans-o-flex futárszolgálat szállítja ki
  • a terméket az expediálástól számítva egy napon belül kézbesítjük
  • az expediálás pillanatában az e-mail címére elküldünk minden információt, beleértve a csomag számát is.
  • épp hol utazik a csomagja, ellenőrizheti itt, a Trans-o-flex online rendszerében
  • abban az esetben, ha a futár nem éri Önt el a megadott címen, a csomag a Trans-o-flex depójába kerül, és a postaládába Ön kap egy értesítést, valamint egy telefonszámot, melyen megbeszélhetik, mikor érik Önt el
  • a Trans-o-flex futárszolgálat által kézbesített termék árát a futárnak kell kifizetnie, ha az utánvéttel fizetési módot választotta, ha a banki utalás fizetési módot választotta, akkor a fizetés banki utalással történik
  • Ne mulassza el a futár által kézbesített csomagot alaposan leellenőrizni, ha bármilyen mechanikus sérülést észlel, ne vegye át! Ha van rá lehetősége, a futár előtt bontsa ki a csomagot. Ha sérült, azonnal reklamálja. Ha később veszi csak észre a sérülést, a Trans-o-flex a reklamációt már nem fogadja el. A szállítás közben történt sérülésért nem vállalunk felelősséget

Csomagküldő – átvevőhely – 495 Ft

  • a szállítás ára: 495 Ft
  • a megrendelt csomagot a Csomagküldő hálózatán belül kiválasztott helyre szállítjuk
  • a csomag legkésőbb két munkanapon belül kiszállításra kerül
  • e-mailben értesítjük Önt, amikor útjára indítjuk a csomagot, valamint elküldjük Önnek a csomagszámot. Azt, hogy merre jár a csomag, itt ellenőrizheti online.
  • amint az átvevőhelyen lesz a csomag, e-mailben és SMS –ben értesítjük Önt arról, hogy mikor lehetséges az átvétel. Elküldjük az átvételhez szükséges jelszót.
  • a csomag 7 napig lesz az átvevőhelyen

Fizetés

utánvéttel

A leggyakoribb fizetési mód. A futárnak, a csomag átvételekor kell kifizetni a pénzt a megrendelt termékek után.

banki utalással

Amint rendelését megkaptuk, és Ön a banki utalás fizetési módot választotta, elküldjük Önnek a bankszámla számot és azonosítót. Amint a számlánkra írják a megrendelt áru ellenértéket, mi elküldjük Önnek a megrendelt terméket és értesítjük, mikor szállítjuk ki.

Reklamáció

Hogyan reklamáljuk a terméket?

Szavatosság és reklamáció

Habár a reklamációk száma minimális, akkor is jó tudni, hogy mi ugyanolyan szavatosságot biztosítunk termékeinkre, mint a klasszikus üzletek. Saját érdekünk, hogy az esetleges reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt elintézzük, tehát nem kell félnie a kedves vásárlónak, hogy várnia kell a reklamáció elismerésére (általában pár nap alatt elintéződik).

A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatára meghatározott ideig való jótállás. A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2003. július 1-től két évre nőtt. Az internetes bolt ugyanúgy biztosítja az áru szavatosságát, mint a klasszikus üzletek. A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel a szavatosság ideje alatt. Nem érvényes a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el.

Az áru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A terméket vissza kellene juttatni nekünk, reklamációs címünkre: trans-o-flex Hungary Kft, notino.hu, 2-es depó, 9027 Győr, Kőŕisfa u. (ipari park).

A reklamációs csomagot kérjük küldje el postai úton, mi pedig visszautaljuk Önnek a postaköltség díját egy Ön által megadott bankszámlaszámra, melyet a formanyomtatványon feltüntethet. Az erre való igényt szintén kérjük feljegyezni a formanyomtatványra. Utolsó sorban pedig, ahoz hogy postaköltségét visszatérítsük Önnek, legyen kedves e-mailben elküldeni nekünk egy képet a feladói bizonylatról, amint azt kézhez kapta.

Kérem, a csomagba mellékelje a leírás alatti reklamációs formanyomtatványt, amelyben kiválaszthatja a visszaküldés okát. Amennyiben az Egyébb (7-es számú) opciót választaná, kérjük indokolja meg. Ne feledkezzen el megadni elérhetőségét, beleértve e-mail címét, telefonszámát, hogy a reklamáció menetéről folyamatosan informálhassuk.

Következő lépésként válassza ki hogy mit szeretne, a cég hogyan járjon el reklamációs ügyében.

A győri cím, ami a honlapunkon szerepel, tulajdonképpen postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább beérkezik pár reklamációs csomag, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található.

Amint beérkezik hozzánk a csomag ( amely nagyjából egy - másfél hetet vesz igénybe), emailben értesítést küldünk Önnek és ezután a kollegák igyekeznek még aznap lebonyolítani a reklamáció folyamatát a lehető leghamarabb.

A reklamált terméket nem szükséges konkrét személyre postázni. Minden reklamációt azonnal átvizsgálunk, és erről a vásárlót folyamatosan informáljuk. A reklamációról felvett jegyzőkönyvet a vásárlónak 3 napon belül a reklamáció átvételétől elküldjük.

A reklamáció eredményéről természetesen e-mailben értesítjük.

Az áru visszaküldése ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN

Természetesen Ön élhet a magyar törvények által biztosított 14 napon belüli vásárlástól való elállás jogával, minden indoklás nélkül olyan esetekben, mikor cégünk nem hibázott.

Kérem, a csomagba mellékelje a linken szereplő adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát, amelyben kérjük, töltse ki számlaszámát amennyiben a pénzvisszafizetést igényli. Esetleges termékcsere igényét a formanyomtatványon nyugodtan feltüntetheti.

A győri cím, amely honlapunkon szerepel, tulajdonképpen postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább egy hét alatt beérkezik pár reklamációs csomag, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található.

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely nagyjából egy-másfél hetet vesz igénybe), emailben értesítést küldünk Önnek. Ezután a kollegák igyekeznek még aznap lebonyolítani az elállás folyamatát a lehető leghamarabb.

Az eljárás végéről természetesen e-mailben értesítjük.

Semmilyen esetben ne küldje a reklamált terméket utánvéttel. Ilyen terméket nem áll módunkban átvenni.

Telefonkapcsolatunk: +3642220141 – ezen a számon ügyfélszolgálatunk készségesen válaszol kérdéseire.

A reklamáció formanyomtatványa itt

Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa itt

Reklamációs cím

trans-o-flex Hungary Kft,
notino.hu,
2-es depó,
 
Kőrisfa u. (ipari park)
9027 Győr
 
Telefon: +3642220141
E – mail: info@notino.hu

Adásvételi szerződéstől való elállás

Hogyan állhatunk el az adásvételi szerződéstől?

Ne vegyen zsákbamacskát!

Nem biztos benne, hogy a megfelelő terméket választotta ki? Nálunk nem kockáztat. Ha nem megfelelő terméket választott, a szerződéstől, az áru átvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat, és mi visszaküldjük a pénzét. Közelebbi információkat Pénzvisszafizetési garanciáról az Üzleti feltételekben talál.
 

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






christmast

Menu

hívjon minket 003642220141