Egyszerű reklamáció

Szavatosság és reklamáció

Habár a reklamációk száma minimális, akkor is jó tudni, hogy mi ugyanolyan szavatosságot biztosítunk termékeinkre, mint a klasszikus üzletek. Saját érdekünk, hogy az esetleges reklamációt a lehető legrövidebb idő alatt elintézzük, tehát nem kell félnie a kedves vásárlónak, hogy várnia kell a reklamáció elismerésére (általában pár nap alatt elintéződik).

A szavatosság az áru, szolgáltatás rendeltetésszerű használatára meghatározott ideig való jótállás. A szavatossági igény vásárlói benyújtásának határideje 2003. július 1-től két évre nőtt. Az internetes bolt ugyanúgy biztosítja az áru szavatosságát, mint a klasszikus üzletek. A kereskedő felel az áru minden hibájáért, amit a vásárló átvételkor vagy a használat során fedez fel a szavatosság ideje alatt. Nem érvényes a figyelmetlen használattal, vagy más mechanikus úton a vásárlónál keletkezett hibára. Reklamációt e-mailben vagy levélben fogadunk el.

Az áru visszaküldése REKLAMÁCIÓ ESETÉN

A terméket vissza kellene juttatni nekünk, reklamációs címünkre: trans-o-flex Hungary Kft, notino.hu, 2-es depó, 9027 Győr, Kőŕisfa u. (ipari park).

A reklamációs csomagot kérjük küldje el postai úton, mi pedig visszautaljuk Önnek a postaköltség díját egy Ön által megadott bankszámlaszámra, melyet a formanyomtatványon feltüntethet. Az erre való igényt szintén kérjük feljegyezni a formanyomtatványra. Utolsó sorban pedig, ahoz hogy postaköltségét visszatérítsük Önnek, legyen kedves e-mailben elküldeni nekünk egy képet a feladói bizonylatról, amint azt kézhez kapta.

Kérem, a csomagba mellékelje a leírás alatti reklamációs formanyomtatványt, amelyben kiválaszthatja a visszaküldés okát. Amennyiben az Egyébb (7-es számú) opciót választaná, kérjük indokolja meg. Ne feledkezzen el megadni elérhetőségét, beleértve e-mail címét, telefonszámát, hogy a reklamáció menetéről folyamatosan informálhassuk.

Következő lépésként válassza ki hogy mit szeretne, a cég hogyan járjon el reklamációs ügyében.

A győri cím, ami a honlapunkon szerepel, tulajdonképpen postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább beérkezik pár reklamációs csomag, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található.

Amint beérkezik hozzánk a csomag ( amely nagyjából egy - másfél hetet vesz igénybe), emailben értesítést küldünk Önnek és ezután a kollegák igyekeznek még aznap lebonyolítani a reklamáció folyamatát a lehető leghamarabb.

A reklamált terméket nem szükséges konkrét személyre postázni. Minden reklamációt azonnal átvizsgálunk, és erről a vásárlót folyamatosan informáljuk. A reklamációról felvett jegyzőkönyvet a vásárlónak 3 napon belül a reklamáció átvételétől elküldjük.

A reklamáció eredményéről természetesen e-mailben értesítjük.

Az áru visszaküldése ADÁSVÉTELI SZERZŐDÉSTŐL VALÓ ELÁLLÁS ESETÉN

Természetesen Ön élhet a magyar törvények által biztosított 14 napon belüli vásárlástól való elállás jogával, minden indoklás nélkül olyan esetekben, mikor cégünk nem hibázott.

Kérem, a csomagba mellékelje a linken szereplő adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványát, amelyben kérjük, töltse ki számlaszámát amennyiben a pénzvisszafizetést igényli. Esetleges termékcsere igényét a formanyomtatványon nyugodtan feltüntetheti.

A győri cím, amely honlapunkon szerepel, tulajdonképpen postafiókként működik számunkra. Itt a kollegák meg szokták várni, míg legalább egy hét alatt beérkezik pár reklamációs csomag, és azokat egyszerre továbbítják számunkra Csehországba, ahol cégünk központja található.

Amint beérkezik hozzánk a csomag (amely nagyjából egy-másfél hetet vesz igénybe), emailben értesítést küldünk Önnek. Ezután a kollegák igyekeznek még aznap lebonyolítani az elállás folyamatát a lehető leghamarabb.

Az eljárás végéről természetesen e-mailben értesítjük.

Semmilyen esetben ne küldje a reklamált terméket utánvéttel. Ilyen terméket nem áll módunkban átvenni.

Telefonkapcsolatunk: +3642220141 – ezen a számon ügyfélszolgálatunk készségesen válaszol kérdéseire.

A reklamáció formanyomtatványa itt

Az adásvételi szerződéstől való elállás formanyomtatványa itt

Reklamációs cím

trans-o-flex Hungary Kft,
notino.hu,
2-es depó,
 
Kőrisfa u. (ipari park)
9027 Győr
 
Telefon: +3642220141
E – mail: info@notino.hu

Kérdése van? Írjon nekünk.

A csillaggal jelölt mezők * kitöltése kötelező.






christmast

Menu

hívjon minket 003642220141