Sol de Janeiro
Ami van, azt kell szeretni és büszkének lenni rá. Bizony, a test szépségéről van szó, arról, ahogyan a brazil kultúrában látják a világot. A Sol de Janeiro amerikai úttörő márkát a pozitív testkép és a riói strandok szépségrituáléi ihlették. Az emberi test sokszínűségét ünnepli és mindent, ami örömteli. A Sol de Janeiro maga a brazil szépség, amely nem szabályokon és definíciókon alapul. Vannak parfümök és rendkívüli szenzorikus élményt nyújtó bőr-, illetve hajápoló termékek. Szeretik Önt, a testét, Ön pedig viszontszereti őket.
A Sol de Janeiro 2015-ben jött létre, amikor az egyik társalapító, Heela Yang, megalkotta az inkluzív filozófián alapuló Sol de Janeiro prémiumtermékeket. Szeretni a testünket, bármilyen is az, ápolni és megmutatni az előnyeit. Pontosan ezt testesíti meg a márka legelső terméke, a Sol de Janeiro Brazilian Bum Bum Cream krém. Bár a teste minden részére használhatja, valójában egy bizonyos testrész ihlette. A brazilok szeretik, sőt egyenesen imádják a feneküket, amelyről annyit gondoskodnak, mint sehol máshol a világon. Miért is ne használhatná ezt a bőrpuhító, -lágyító és illatos készítményt az egész testére?
Fedezze fel a Sol de Janeiro márkát, amely Rio napsütötte strandjaira kalauzolva közvetíti a soha véget nem érő nyári érzést. Ne hagyja ki a Sol de Janeiro Bum Bum Cream ikonikus krémet és a Sol de Janeiro Cheirosa illatcsaládot se. A márka alapítója szerint fontos kiemelni minden érzékszervet, hiszen ez is jellemző a brazil szépségre. A Sol de Janeiro parfüm valami érzéki, szenzorikus és örömteli, miközben megtestesíti azt, amit a brazilok úgy neveznek, „cheirosa”, vagyis finom illatú. A Sol de Janeiro 68 például a sárkánygyümölcs és licsi aromáit mutatja be. A kedvenc illatát ezentúl egész nap élvezheti, ha a Sol de Janeiro Set termékszettben található tusfürdőt, krémet és spray-t is használja.
teljes szöveg