Sol de Janeiro

Sol de Janeiro

Ha van, szeresd és légy rá büszke! A brazil kultúra így viszonyul a test szépségéhez. Az amerikai Sol de Janeiro márkát ez a pozitív testkép ihlette meg, ezért ünnepel mindent, ami egyedülálló és örömteli. A Sol de Janeiro kozmetikumok egyet jelentenek a brazil szépségeszménnyel: nincsenek szabályok vagy mindenkire vonatkozó definíciók. Ezek a parfümök és test-, arc- vagy hajápoló termékek imádják Önt és a testét, így Ön is szeretni fogja őket.

 

A Sol de Janeiro márka 2015-ben született, amikor az alapító, Heela Yang és a leendő kreatív igazgató, Marc Capra megteremtették a Sol de Janeiro kozmetikumok filozófiáját: szeretni a testünket, bármilyen is legyen, emellett gondoskodni róla és büszkén megmutatni az erősségeit. Legelső termékük, a Sol de Janeiro Bum Bum krém is éppen ezt testesíti meg. Bár a teljes testen használható, egy nagyon is konkrét testrész ihlette: a popsi, amelyet a brazilok imádnak – már-már istenítenek –, és úgy ápolnak, mint senki más a világon. Miért is ne kényeztethetnénk a teljes testünket ezzel a puhító, feszesítő és illatos krémmel?

Fedezze fel Ön is a Sol de Janeiro márkát, amely a napsütötte Brazíliába repíti el Önt, és a soha véget nem érő nyár érzését hozza el. Ne hagyja ki az ikonikus Brazilian Bum Bum Body Butter krémet és a Sol de Janeiro parfümkollekciót sem. A márka alapítói szerint minden érzékszervet meg kell szólítanunk, ugyanis ez a brazil szépségápolás jellemzője. A Sol de Janeiro parfümök valami érzékit, zsigerit és örömtelit jelentenek, megtestesítik azt, amit a brazilok a „cheirosa”, azaz „csodás illatú” szóval írnak le. Ezért próbálja ki a Sol de Janeiro Cheirosa 71 parfümöt is! Említést érdemel még a  Coco Cabana Cream Sol de Janeiro testápoló is, amely a legszárazabb bőrt is képes hidratálni.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Bestsellerek