TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize

sampon normál hajra

TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize sampon normál hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize sampon normál hajra
TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize sampon normál hajra
250 ml
3 310Ft

Kód: TIG0066 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 11. 14., szerda
Személyes átvétel
már holnap 2018. 11. 14., szerda
TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize
250 ml | 3 310Ft

TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-energize kozmetika leírása

Leírás:

A Tigi Bed Head Urban Antidotes Re - Energize nevet viselő sampon a normál hajra ajánlott. Ezzel a samponnal a töredezett haj is újra ragyogni fog, segít megadni hajának a megfelelő tápanyagokat, ezzel is megőrizni az Ön hajának legegészségesebb, legragyogóbb és legmegfelelőbb sűrűségű  állapotát. A sampon fényesebbé teszi haját és védőréteget képez rajta, ezzel is megőrizve színét. Effektíven tisztít, szebbé varázsloja és erősíti a hajszálakat. Hatására haját frissítő és ellenálhatatlan gyümölcsös illatok veszik körül, amelyeknek köszönhetően a hosszantartó illathatás a következő hajmosásig érezhető lesz. Próbálja ki Ön is a Tigi hajkozmetikát és hagyja hogy haja gyönyörűséges, egészséges, valamint ragyogó legyen, amelyet mindenki irigyelni fog.

Hatások:

  • haját feltölti tápanyagoggal
  • optimalizálja a hajsűrűséget
  • ragyogó fényeségűvé varázsolja haját
  • erősíti a hajat

Hajtípusok:

Normál hajra ajánlott.

Alkalmazása:

Alkalmazza vizes hajra, habosítsa fel, végül mossa le.
 

Tulajdonságok

Hajtípus
normál haj
Hatás
Fény és selymesség, Hidratálás, Táplálás és regeneráció

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.