TIGI Catwalk Curlesque

krém hullámos és dauerolt hajra

TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
150 ml
2 980Ft

Kód: TIG0078 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
már holnap 2018. 11. 14., szerda
Személyes átvétel
már holnap 2018. 11. 14., szerda
TIGI Catwalk Curlesque
150 ml | 2 980Ft

TIGI Catwalk Curlesque kozmetika leírása

Leírás:
A Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection krém erőt, ragyogást és tartást biztosít a hullámos, göndör vagy göndörített hajnak. Tatást biztosít a rakoncátlan tincseknek anélkül, hogy összetapasztaná őket. A Tigi Catwalk Curlesque Curl Collection kihangsúlyozza a haj természetes fényét, védi a hajszárítás által okozott kiszáradástól. Esszenciális olajakat tartalmaz, melyeknek köszönhetően a haj ragyogó és fényes lesz.

Hatása:
• Erősíti a göndör és göndörített hajat
• Ragyogást és tartást biztosít
• Védi a hajat a hőkárosodástól

Összetétel:
• Esszenciális olajak, melyek fényt és ragyogást biztosítanak a hajnak
• B5 vitamin, mely táplálja és regenerálja a hajat

Hajtípus:
Hullámos, göndör, göndörített haj.

Használata:
Vigye fel a krémet a nedves hajra, majd hagyja szabadon megszáradni vagy formázza hajszárító segítségével. A krém alkalmazható a száraz hajvégekre is.

Tulajdonságok

Hatás
Hullámos haj ápolása
Konzisztencia
krém

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.