TIGI Catwalk Curlesquekrém hullámos és dauerolt hajra

31×
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
TIGI Catwalk Curlesque krém  hullámos és dauerolt hajra
Akció
150 ml
2290Ft

Kód: TIG0078 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
kedd 2020. 03. 31.
Csomagküldő – átvevőhely
kedd 2020. 03. 31.

TIGI Catwalk Curlesque termékleírás
Tulajdonságok

Abban a szerencsében volt része, hogy a természet göndör loknikat adott önnek? A TIGI Catwalk Curlesque krém hullámos és dauerolt hajra még tökéletesebbé teszi szépségüket. Minden hullám alakját kiemeli, védi őket a formázás közbeni hőhatástól és tartósabbá teszi a frizurát. Kovácsoljon előnyt adottságaiból és engedje, hogy frizurája ragyogjon!

Tulajdonságai:

  • elválasztja a hajtincseket, minden hullám alakját kiemeli
  • ápolt megjelenésűvé teszi a göndör tincseket
  • finom tapintásúvá teszi a hajat
  • hőkezelés során védi a hajat
  • védi a hajat a nedvességtől

Összetétele:

  • illóolajok – csillogóvá és ragyogóvá teszik a hajat
  • B5-vitamin – táplál és megújít

Alkalmazása:
Vigye fel törölközőszáraz hajra és az ujjaival finoman tekergesse meg a tincseket, hogy kiemelje a természetes hullámokat. Szárítsa meg a hajat hajszárítóval, vagy hagyja a levegőn megszáradni.

Tulajdonságok

Konzisztencia
krém
Hatás
Hullámos haj ápolása

TIGI a márkáról

TIGI kozmetika | A TIGI társaságot 1986-ban a négy Mascolo fivér, a híres olasz fodrász, Franco Mascolo leszármazottai alapították - akinek Sophia Loren és Gina Lollobrigida legendás színésznők is az állandó vendégei közé tartoztak. Toni, Guy, Bruno és Anthony apjuk nyomdokaiban jártak, és lényegében a semmiből építették ki a tekintélyes Toni & Guy fodrászszalon-hálózatot. Ennek ma már világszerte több mint 420 kirendeltsége van, 42 országban.
A TIGI termékek kivételessége főleg abban rejlik, hogy azokat hivatásos stylist fodrászok tervezték más professzionális stylist fodrászok igényeihez. A TIGI Creative Team évente új frizurakollekciókat gondol ki, amelyek kizárólag ezen exkluzív márka három kulcsfontosságú sorozatának propagálására szolgálnak - ezek a Bed Head, az S-faktor és a Catwalk.
Utóbbi képzeletbeli hidat jelent a szép haj és a csúcs-divat világa között. Főleg Christopher Kane fiatal brit tervezővel való együttműködés volt az, ami a Catwalkot további, még magasabb szintre emelte. Ennek köszönhetően a fodrászok immár képesek kielégíteni a film- vagy popcsillagok megjelenésére, sminkjére vágyó legigényesebb ügyfelek elvárásait is. Említésre méltó az is, hogy a TIGI Catwalk kozmetika illatát exkluzív parfümök ihlették.
A TIGI samponok, kondicionálók, balzsamok, modellező paszták és egyéb termékek gyártásánál gyakran használnak meglehetősen szokatlan összetevőket. Például, a Catwalk Curlesque alkotóelemei a modern biológia ismeretei alapján uborkavízből, valamint különböző alga- és moszatfajták kivonataiból és tengeri édesköményből hozták létre az ún. Catwalk Aquacomplexet, ezt az egyedülálló „koktélt”. Ez röviddel az értékesítés megkezdése után slágerré vált a hullámos, ill. göndör hajat viselő hölgyek körében. Ugyancsak külön említést érdemelnek a luxus adalékok, mint a kasmír, a pezsgő vagy a gyöngy. Ezeket az S-Factor sorozat készítményei tartalmazzák.
A TIGI vonzó lesz mindazok számára, akik pompásan szeretnek kinézni, de nem kívánnak szabadidejükből órákat szépségszalonokban tölteni. Akik elsőrangú minőséget keresnek, méltányos áron, szívesen játszanak, s örömmel készítenek maguknak kreatív frizurákat, és elsősorban a szemükkel választanak, a dizájn, a szín és a csomagolás alapján.

Értékelés TIGI Catwalk Curlesque