Fényűző ruhák és luxusparfümök - ezeket kínálja a Lolita Lempicka márka, amely mögött Josiane Maryse Pivida francia tervező áll. A parfümök terén végzett munkái nemcsak nagyszerű minőségük, hanem gyönyörű kivitelezésük miatt is kiemelkedőek. A márka a szépséget és az eleganciát hangsúlyozza, ráadásul termékei vegán összetételűek.
A márkanév a tervező két ötletforrására utal. Egyrészt Vladimir Nabokov Lolita című regényének főszereplőjére, másrészt Tamara de Lempicka lengyel art deco festőnőre. Ez a párosítás a nőiesség és a művészi kifinomultság egyedülálló világát teremti meg.
Lolita Lempicka 1983-ban mutatkozott be először a nagyközönségnek női ruhakollekciójával, amely a tündérmesék és a hercegnők témáját dolgozza fel. 15 évvel később Lolita Lempicka túlnőtt a divaton, és belépett a parfümpiacra első, Lolita Lempicka elnevezésű női illatával, amit ma már Lolita Lempicka Le Premier Parfum néven ismerünk. Ennek az ikonikus illatnak az üvegcséje mára már szimbólummá vált. Alma alakú kialakítása mesebeli üzenetet hordoz, amely felidézi emlékeinket, és a múlt romantikus varázsát a jelenbe emeli.
2000-ben a márka megalkotta első férfi illatát, a Lolita Lempicka Au Masculine névvel. Ezt az illatot is, akárcsak a márka többi termékét, kifinomultság és visszafogottság jellemzi.
teljes szöveg