GuessSeductive Eau de Toilette hölgyeknek

99×
Guess Seductive Eau de Toilette hölgyeknek
Guess Seductive Eau de Toilette hölgyeknek
Ingyenes kiszállítás
Spóroljon
9 120Ft

Spóroljon 6%
75 ml
8 510Ft

Raktáron | 11 346,67Ft / 100 ml, áfával | Kód: GUS0008
1
Vésessen lézerrel egy rövid szöveget termékére, és így egy egyedi ajándékot kap.
Express One Hungary
kedd 2021. 12. 07.
Személyes átvétel
szerda 2021. 12. 08.

A csábítás egy játék, ahol nincsenek szabályok. A Guess Seductive női Eau de Toilette megadja önnek a szükséges önbizalmat, és ezentúl mindig ön diktálhat. A gyümölcsös-virágos jegyek tökéletesen kiegészítik a nőiességet és kiemelik a személyiség vonzerejét, hogy többé senki se tudjon önnek ellenállni.

  • gyümölcsös-virágos illat a vanília, körte és citrusok jegyeivel
  • azoknak a nőknek, akik vonzóbbakká szeretnének válni
  • egész évben viselhető

Az illat összetétele
Az érzéki játékot feketeribizli, zamatosan édes körte és a bergamott citrusos jegyei nyitják. Utánuk a jázmin, a narancsvirág és a nőszirom virágos jegyei kerülnek előtérbe. Az érzéki élményt a gyanta és az ízletes vanília alkotta, lenyűgöző alapillat teszi teljessé.

Az illat története
A Guess Seductive-ot, Veronique Nyberg parfümőr alkotását, 2010-ben mutatták be. A Guess amerikai márka, amely főleg trendi ruhákat és kiegészítőket árul – erről az ikonikus logóval díszített, stílusos üvegcse is árulkodik.

Teljes összetevőlista

SD ALCOHOL 40-B (ALCOHOL DENAT.),WATER/EAU (AQUA),FRAGRANCE/PARFUM,BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE ,ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE,ETHYLHEXYL SALICYLATE,BHT A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
feketeribizli, bergamott, körte
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
orrisz gyökér, narancsfa virága, jázmin
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
tömjén, vanília
Az illat fajtája
gyümölcsös, virágos

Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.