Guess GuessEau de Parfum hölgyeknek

3×
Guess Guess Eau de Parfum hölgyeknek
Guess Guess Eau de Parfum hölgyeknek
Spóroljon
19 800Ft

Spóroljon 62%
75 ml
7 580Ft

Kód: GUS0006 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
csütörtök 2020. 12. 03.
Személyes átvétel
csütörtök 2020. 12. 03.

Guess Guess parfüm leírása
Összetétel

Hunyja be a szemét, és képzeljen el egy kertet illatozó virágokkal, amelynek közepén egy zamatos és kóstolásra csábító almáktól roskadozó almafa áll! Ilyen a női Guess eau de parfum illata az azonos nevű márkától.

  • virágos-gyümölcsös illat almával, bazsarózsával és magnóliával
  • azoknak a nőknek, akik elegáns és nőies hatást akarnak kelteni
  • elsősorban a nyári hónapokra ideális

Az illat összetétele
Először zamatos zöld alma, mandarin és édes eper illatát érezheti, amelyek tökéletes egyensúlyban vannak a bergamott citrusos jegyeivel. Utánuk őszibarackkal keveredő virágcsokor kerül az előtérbe, az alapillatot pedig ámbra, melengető cédrusfa, érzéki pézsma és földes tölgyfamoha alkotja.

Az illat története
A női Guess eau de parfum-öt 2006-ban dobták piacra.Illatkompozícióját Maurice Roucel parfümőr alkotta, az üvegcsét pedig a Guess márkát jelképező G díszíti.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
eper, bergamott, mandarin, zöldalma
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
magnólia, gyöngyvirág, piros bogyó, frézia, ylang-ylang, jázmin, bazsarózsa, őszibarack
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
cédrus, borostyán, tölgymoha, pézsma
Az illat fajtája
gyümölcsös, virágos

Guess a márkáról

p>Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess Guess3