


Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | Ambrette (pézsmamályva), ibolya |
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | jázmin, körte, szantálfa |
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | pézsma, cédrus, borostyán |
Az illat fajtája | virágos, fás |
Emelje ki a női báj körvonalait! Erről a női Guess 1981 eau de toilette-ben rejlő összhang és elegancia gondoskodik. A tökéletesen időtlen illat neve az 1981-es évre utal, és 2017-óta bódítja el az érzékeket illatkompozíciójával.
- fás aláfestésű, nőies, virágos illat
- tavaszi és nyári hónapokra ideális
- nappali viseletre alkalmas
Az illat összetétele
A harmonikus illatba elsőként a gyengéd, pézsmás ambrette és a törékeny ibolya jegyei vonzzák be. Utánuk a zamatos körte jegyei kerülnek előtérbe, amelyeket az illatok királya, a jázmin kísér, és amelyek a melengető szantálfával együtt alkotják a szívillatot. Az ámbra, a cédrus és a pézsma jegyei fokozatosan szabadulnak fel az illatkompozíció alapillatában.
Az illat története
A Guess márka 2017-ben mutatta be kínálata eddig legcsábítóbb illatát, amelyet a kifinomultság, az elegancia, a harmónia és időtlenség jellemez. Az 1981 nevet kapta: A Marcian fivérek ebben az évben alapították a Guess márkát. Az illatnak az érzéki Emma Stern Nielsen kölcsönözte bájos arcát.
Teljes összetevőlista
SD ALCOHOL 40 B, WATER AQUA), BUTYLENE GLYCOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, BENZOPHENONE-3, FRAGRANCE (PARFUM), BHT, RED 4 (CI 14700), YELLOW 5 (CI 19140),
A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.