Guess 1981 Eau de Toilette hölgyeknek

2×
Guess 1981 Eau de Toilette hölgyeknek
Guess 1981 Eau de Toilette hölgyeknek
100 ml
6 970Ft

6 970Ft / 100 ml, áfával
Kód: GUS1371 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
kedd 2021. 03. 02.
Személyes átvétel
kedd 2021. 03. 02.

Guess 1981 parfüm leírása
Összetétel

Emelje ki a női báj körvonalait! Erről a női Guess 1981 eau de toilette-ben rejlő összhang és elegancia gondoskodik. A tökéletesen időtlen illat neve az 1981-es évre utal, és 2017-óta bódítja el az érzékeket illatkompozíciójával.

  • fás aláfestésű, nőies, virágos illat
  • tavaszi és nyári hónapokra ideális
  • nappali viseletre alkalmas

Az illat összetétele
A harmonikus illatba elsőként a gyengéd, pézsmás ambrette és a törékeny ibolya jegyei vonzzák be. Utánuk a zamatos körte jegyei kerülnek előtérbe, amelyeket az illatok királya, a jázmin kísér, és amelyek a melengető szantálfával együtt alkotják a szívillatot. Az ámbra, a cédrus és a pézsma jegyei fokozatosan szabadulnak fel az illatkompozíció alapillatában.

Az illat története
A Guess márka 2017-ben mutatta be kínálata eddig legcsábítóbb illatát, amelyet a kifinomultság, az elegancia, a harmónia és időtlenség jellemez. Az 1981 nevet kapta: A Marcian fivérek ebben az évben alapították a Guess márkát. Az illatnak az érzéki Emma Stern Nielsen kölcsönözte bájos arcát.

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
ambrette, ibolya
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
körte, jázmin, szantálfa
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
cédrus, borostyán, pézsma
Az illat fajtája
virágos, fás

Guess a márkáról

p>Guess parfümök | Guess - az amerikai álom. A Guess amerikai divatmárka elsősorban kiváló minőségű ruháiról és kreatív marketingjéről ismert, valamint jelentős szerepet tölt be a divatirányzatok meghatározásában. Rendkívül sikeresek a márka divatkiegészítői, órái, ékszerei, és –természetesen a parfümjei is.
A Guess márkát 1981-ben a Marciano fivérek, Georges, Armand, Paul és Maurice alapították, akik Marokkóban születtek, és 1977-ben költöztek Kaliforniába, hogy megvalósítsák saját amerikai álmukat. A 70-es években a divatvilág figyelmét az akkortájt régimódinak tartott farmeranyag bevetésével keltették fel. A Marciano fivérek tervei annyira időtállóak, érzékiek és csinosak voltak, hogy örökre megváltoztatták a divatvilág hozzáállását a farmerruházathoz.
Ma a Guess a világ legelismertebb márkái közé tartozik, s laza, kényelmes női, férfi és gyermekdivatja, valamint kiegészítői életstílust diktálnak. A marketing terén együttműködő sztárok felsorolásában megtalálhatjuk többek között Claudia Schiffer, Anna Nicole Smith, Laetitia Casta, Carla Bruni és Naomi Campbell nevét is. A 21. században a márka erősen kötődik Paris Hilton nevéhez.
Az első parfümöt a Revlonnnal együttműködve a 80-as években dobta piacra a Guess, később azután a Coty márkával kezdett együtt dolgozni. 1990-ben, a mandarin, grapefruit, citrom, jázmin, jácint vagy borostyán illatú Guess Original női parfüm keltette fel a figyelmet. A legismertebb férfi illatok közé a frissítő, szellős és érzéki Guess Seductive Homme Blue parfüm tartozik. A Guess parfümök megalkotásában olyan illattervezők vesznek részt, mint Honorine Blanc, Claudette Belnavis, Steve Demercado, Antoine Lie, Francis Kurkdjian, Guillaume Flavigny, Pierre Negrin, Ellen Molner vagy Bernard Ellena.
Ma a világ több mint 80 országban tevékenykedő Guess márkát az amerikai nyugat-szeretet és az európai érzékenység kombinációja jellemzi, s a fiatalos, szexi és kalandos életstílus szimbóluma. A Guess az évtizedek során arra ösztönözte az embereket, hogy álmodozzanak együtt ikonikus reklámkampányaival, melyekkel számos, korábban ismeretlen arcot is híressé tett.
A Guess márka üzenete így szól: a valódi amerikai álmot mindenki elérheti.

Értékelés Guess 19812