Chopard Rose Malaki eau de parfum unisex

80 ml
21 470Ft
26 838Ft / 100 ml, áfával
Kód: CHP0190 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
már holnap péntek 2021. 03. 05.
Személyes átvétel
már holnap péntek 2021. 03. 05.
- parfüm leírása
- a márkáról
- Értékelés 1
Chopard Rose Malaki parfüm leírásaÖsszetétel
Chopard Rose Malaki parfüm leírása
Összetétel
A Chopard Rose Malaki uniszex modern parfüm az életet saját szabályai szerint élő összes független férfi és nő tökéletes illata.
- virágos illat
- uniszex illat – nőknek és férfiaknak
- esti és különleges alkalmakra való viselet
Összetétel
- FejÚn. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
- sáfrány
- SzívÚn. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
- damaszkuszi rózsa
- AlapÚn. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
- cédrus
- Az illat fajtája
- orientális, virágos
Chopard a márkáról
p>A Chopard a világ egyik legismertebb óra- és ékszergyártója. A márka története 1860-ban, a svájci Sonvilier falucskában kezdődött, ahol Louis-Ulysse Chopard, a tehetséges mesterember nyitott egy kis boltot. Termékei hamarosan nagy hírnévre tettek szert, még távoli, idegen országokban is, például Oroszországban, Skandináviában.
103 évvel később, a német Karl Scheufele megvásárolta a Chopardot. Vezetése alatt a cég rohamos fejlődésnek indult, és a közelmúltban belépett a kozmetikai piacra is. A Chopard természetesen itt is tartja magát filozófiájához, amely az alábbi hat értéken alapul: függetlenség, minőség és tökéletesség, kreativitás, örökség, tisztelet és bátorság.
Parfümjeinek megalkotásában a Chopard számos igazi szakértővel működik együtt - mint Olivier Polge, Bruno Jovanovic, Louise Turner, Michel Girard, Michel Almairac és mások. Már az első női illat, a Casmir is hatalmas sikert aratott. Trópusi és szubtrópusi gyümölcsökből (kókusz, mangó, bergamott, narancs...) merítő fej illatának, és virágos (gólyaorr, gyöngyvirág, jázmin) szívének köszönhetően, rendkívül édes és érzéki.
Szintén külön említést érdemel az a tény, hogy számos Chopard parfüm (például a Happy Spirit) az azonos nevű ékszer vagy óra kollekciót egészíti ki. Ez gyakran a csiszolt drágakő formájú üvegcséik megjelenésében is tükröződik.
Végül említsük meg azt is, hogy a Chopard nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre. Ezenkívül az orvostudomány, az ökológia, de a művészet és a kultúra területén is számos jótékonysági tevékenységben vesz részt.
A Chopard márka bizonyára vonzó mindazok számára, akik szívesen próbálkoznak kevésbé ismert, de jó minőségű termékekkel, közvetve szívesen hozzájárulnak a jó ügyekhez, és szeretnék meglepni környezetüket egy eredeti és szokatlan illattal.
103 évvel később, a német Karl Scheufele megvásárolta a Chopardot. Vezetése alatt a cég rohamos fejlődésnek indult, és a közelmúltban belépett a kozmetikai piacra is. A Chopard természetesen itt is tartja magát filozófiájához, amely az alábbi hat értéken alapul: függetlenség, minőség és tökéletesség, kreativitás, örökség, tisztelet és bátorság.
Parfümjeinek megalkotásában a Chopard számos igazi szakértővel működik együtt - mint Olivier Polge, Bruno Jovanovic, Louise Turner, Michel Girard, Michel Almairac és mások. Már az első női illat, a Casmir is hatalmas sikert aratott. Trópusi és szubtrópusi gyümölcsökből (kókusz, mangó, bergamott, narancs...) merítő fej illatának, és virágos (gólyaorr, gyöngyvirág, jázmin) szívének köszönhetően, rendkívül édes és érzéki.
Szintén külön említést érdemel az a tény, hogy számos Chopard parfüm (például a Happy Spirit) az azonos nevű ékszer vagy óra kollekciót egészíti ki. Ez gyakran a csiszolt drágakő formájú üvegcséik megjelenésében is tükröződik.
Végül említsük meg azt is, hogy a Chopard nagy hangsúlyt fektet a környezetvédelemre. Ezenkívül az orvostudomány, az ökológia, de a művészet és a kultúra területén is számos jótékonysági tevékenységben vesz részt.
A Chopard márka bizonyára vonzó mindazok számára, akik szívesen próbálkoznak kevésbé ismert, de jó minőségű termékekkel, közvetve szívesen hozzájárulnak a jó ügyekhez, és szeretnék meglepni környezetüket egy eredeti és szokatlan illattal.