Ugrás a fő tartalomhoz

Chopard

Chopard

A parfümök ugyanolyan értékesek, kifinomultak és elegánsak, mint az ékszerek, vagy a luxusórák. A tekintélyes Chopard márka a női és férfiparfümök világában is a svájci minőséget és hagyományt képviseli. Az eredetileg ékszereket és órákat készítő családi vállalkozás nem tagadja meg a saját gyökereit, így minden egyes parfümje olyan drágakőre emlékeztető üvegcsébe rejtett különleges illatkincs, mely nem csupán Önt, de a pipereasztalkáját is ékesíti.

A Chopard márka létrejötte 1860-hoz köthető, ekkor kezdte meg ugyanis Louis-Ulysse Chopard svájci órásmester a rendkívül pontos zsebórák gyártását. A 20. század 60-as éveiben unokája, Paul-André Chopard eladta a vállalatot Karl Scheufele III.-nak, aki a családjával együtt gondoskodott a márka bővítéséről. Lánya, Caroline Scheufele 1986-ban a drágakő és parfüm egyesítését tűzte ki célul maga elé, és ez a 18 karátos aranyba foglalt gyémánt által ihletett Chopard Happy Diamonds megszületését eredményezte. Ezt a parfümszakmai debütálást pedig egy egész sor különleges parfüm követte.

Például az 1992-ben megjelent, azonos nevű ékszerkollekciót kiegészítő Chopard Casmir női Eau de Parfum a világhírűvé vált illatok közé tartozik. A csiszolt gyémánt formájú elegáns üvegcsébe zárt Chopard Wish parfüm szintén nagy népszerűségnek örvend. A Chopard Mille Miglia férfiillatot a klasszikus és vintage autók egyik leghagyományosabb versenye ihlette. 1998 óta a Chopard márka ékesíti a cannes-i fesztivál filmcsillagait is. A férfi Chopard Oud Malaki és a női Chopard Love Chopard, Chopard Brilliant Wish illetve Chopard Happy Spirit illatokkal Ön is megtapasztalhatja, milyen érzés lehet végigvonulni a vörös szőnyegen.

 

 

teljes szöveg szöveg elrejtése