BourjoisAir Mat mattító make-up

7×
Bourjois Air Mat mattító make-up
Bourjois Air Mat mattító make-up
Spóroljon
4 100Ft

Spóroljon 26%
árnyalat 02 Vanilla 30 ml
3 000Ft

Raktáron | 10 000,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: BOU1121
1
Express One Hungary
kedd 2022. 01. 25.
Személyes átvétel
kedd 2022. 01. 25.

A Bourjois Air Mat alapozó olyan apró, mattító részecskéket tartalmaz, melyek tökéletesen elnyomják az arcbőr kellemetlen kifényesedését, és ezzel egész napra hibátlan megjelenést biztosítanak önnek.

Tulajdonságok:

  • elfedi az arcbőr esetleges hibáit
  • mattá teszi az arcbőrt, és egységesíti a színárnyalatát
  • nem ad maszkhatást az arcnak
  • természetesen finommá és simává teszi az arcbőrt
  • könnyű és finom konzisztenciája nem terheli meg az arcbőrt

Összetétel:

  • szárazolajok, cink és szilícium-dioxid kivonata biztosítja az arcbőrrel való egybeolvadást
  • bőrgyógyászatilag tesztelt

Alkalmazása:
Vigye fel az alapozót ecset vagy sminkszivacs segítségével az arca közepére, és kifelé haladva kenje el egyenletesen. Jobb fedés eléréséhez ismételje meg a felvitelt.

Tulajdonságok

Konzisztencia
fluid
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Fedés alapján
Magas
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Hatás
matt
Alapozó árnyalata
light medium

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.