Bourjois 123 Perfect

folyékony make-up a tökéletes küllemért

8×
Bourjois 123 Perfect folyékony make-up a tökéletes küllemért
Bourjois 123 Perfect folyékony make-up a tökéletes küllemért
árnyalat 51 Vanille Clair SPF 10 30 ml
3 380Ft

Speciális akciós termékek elrejtése
Kód: BOU0277 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Stílusos kozmetikai táskával ajándékozzuk meg amennyiben legalább 3800 Ft felett vásárol Bourjois termékeket.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
csütörtök 2019. 07. 25.
Személyes átvétel
csütörtök 2019. 07. 25.
Bourjois 123 Perfect
árnyalat 51 Vanille Clair SPF 10 30 ml | 3 380Ft

Bourjois 123 Perfect termékleírás

A Bourjois 123 Perfect folyékony alapozó 3 féle korrekciós pigmenttel gazdagított. Ennek köszönhetően megbízhatóan elfedi az arcbőr valamennyi hibáját, és biztosítja annak akár 16 órán át tartó tökéletes megjelenését.

Tulajdonságok:

  • elfedi az arcbőr hibáit, és egységesíti annak színárnyalatát
  • ragyogó, matt és hidratált arcbőrt eredményez
  • semlegesíti a bőrpírt és a szem alatti sötét karikákat
  • elfedi a fáradtság jeleit
  • finom textúrája azonnal rásimul a bőrre

Összetétel:

  • lila pigmentek – elnyomják az arcbőr fáradtságának jeleit
  • sárga pigmentek – minimalizálják a sötét foltokat
  • zöld pigmentek – elfedik a bőrpírt
  • SPF 10 – napsugárzással szembeni védelmet nyújt
  • pamutkivonat – hidratálja az arcbőrt

Alkalmazása:
Használat előtt jól rázza fel. Ezután vigye fel az alapozót az arca közepére, és az ujjai, ecset vagy felhordó szivacs segítségével kifelé haladva kenje egyenletesen szét. Magasabb fedés eléréséhez ismételje meg a felhordást.

Tulajdonságok

Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Fedés alapján
Magas
Konzisztencia
folyékony alapozó
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Vízálló
nem

Bourjois a márkáról

A Joseph-Albert Ponsin vízionárius által, 1863-ban alapított Bourjois francia márka elsősorban dekoratív kozmetikára szakosodott. Első termékei a viasz make-up stiftek voltak, melyek kizárólag színházi színészek igényeinek kielégítésére szolgáltak, és tréfás neveket - mint a „Jealous“ („féltékeny“) vagy a „Lovesick“ („epekedő“) viseltek.
A Bourjois ma sokszínű termékskálával - szempillaspirálokat, szemceruzákat, rúzsokat, tisztító tejeket, dezodorokat, tusfürdőket, parfümöket és egyebeket - rendelkezik, elsősorban a nőket célozva meg. Állandóan igyekszik az eredeti filozófiához igazodni, és ügyfeleinek kiváló minőséget kínálni, elfogadható áron. A Bourjois sminkek merészek, ízlésesek és elegánsak. Illenek minden alkalomhoz és hangulathoz. Az illatok érzékiségükkel és intenzitásukkal okoznak meglepetést.
Érdemes megemlíteni, hogy a "Chanel húga" (a Bourjois így prezentálja magát) szó szerint megszállottja a színeknek. Katalógusában 400 különböző árnyalatot találunk, miközben egynegyedüket évente cserélik, az aktuális trendektől függően. Ugyancsak nagy hangsúlyt fektetnek a csomagolás dizájnjára is - a Bourjois rendszeresen gyárt korlátozott, vintage stílusú sorozatokat is, gyűjtők részére.
A Bourjois büszke arra is, hogy folyamatosan próbálkozik új, innovatív termékek kifejlesztésével. Egyébként ő találta fel a két végű szempillaspirált (Coup de Théâtre) vagy a por szemfestékeket, okos dobozban, beépített kefével (Suivez Mon Regard). A Bourjois kozmetikumokat nemcsak profi sminkesek és stílusművészek használják előszeretettel, de számos híresség is, mint például Kate Hudson, Jessica Simpson, Kate Middleton vagy a One Direction népszerű fiú-zenekar tagjai.
A Bourjois márka vonzó mindazok számára, akik szeretik a szép külsőt, saját, egyedi imázs kialakítására vágynak, kreatívak és szeretnek sminkelni.