A Juliette Has a Gun illatokat William Shakespeare műve ihlette, ám a jellegzetes reneszánsz romantika itt modern körvonalat kap. A márka saját értelmezésében szimbolizálja a függetlenséget és a szabadságot, és egy férfiak elleni képzeletbeli fegyvert ad a nők kezébe a nemek között ősidők óta fennálló párbajhoz, szenvedélyhez és szerelemhez.
A Juliette Has a Gun márkát Romano Ricci hozta létre, aki nem más, mint a parfümjeivel a világot elkápráztató híres divattervező, Nina Ricci unokája. Így 2006-ban betört a szépség világába ennek a családnak az újabb generációja és nem fél szembemenni a modern parfümipar szabályaival. Nagy figyelmet kapott például a Juliette Has a Gun Not és azok a parfümjei, melyek egyetlen összetevőn, az ambroxánon alapulnak.
A Juliette Has a Gun márkát üvegcséinek dizájnja, a figyelemre méltó elgondolás, az alkotó személyisége és maga az imázs emeli olyan nők számára az egyediség piedesztáljára, akik tisztában vannak értékeikkel, bátran provokálnak, ugyanakkor nők szeretnének maradni.
teljes szöveg