Ez a párizsi márka már 1961 évi alapítása óta a niche parfümökre és gyertyákra specializálódott. Gondosan válogatott természetes összetevők, precíz parfümőri kidolgozás és az alapítók alkotó szenvedélye tükröződik minden egyes diptyque termékben.

A diptyque márkáról

A diptyque márka története magában Párizs szívében, a Saint-Germain bulváron kezdődött, és három alkotói szenvedéllyel megáldott barátot kapcsolt össze. A márka alapítói - Christiane Gautrot, Desmond Knox-Leet és Yves Couesland - eredetileg teljesen más szakterülettel foglalkoztak. Gautrot belsőépítész volt, Knox-Leet festésből élt, Couesland pedig színházi rendezőként és díszlettervezőként tevékenykedett. A triót a Librety és Sanderson divatházak számára történő anyag- és tapétatervezés hozta össze, és terveiket nem sokára egy közösen nyitott bemutatóteremben állították ki. Yves lett az üzleti tanácsadó, Desmond és Christiane pedig a művészre összpontosított. Lépésről lépésre egy olyan egyedülálló helyet hoztak létre, ahol a dizájn dekorációkon kívül idővel parfümöket és lakásillatosító parfümöket is kezdtek kínálni. A parfüm szakterületen nem voltak tapasztalataik, de ezt a hiányosságot a lelkesedésük kompenzálta. És a siker nem maradt el. Már az általuk készített első Eau de Toilette is – melynek az egyszerű L’eau nevet adták – azonnal népszerűvé vált a vásárlók körében. Jelenleg a diptyque illatok kínálatában több tucat terméket talál, amelyek közül sokat olyan vezető parfümőrökkel való együttműködéssel hoztak létre, mint Fabrice Pellegrin vagy Olivia Giacobetti. A diptyque parfümök érzékiek és bódítók. Hangsúlyozzák viselőjük szexepiljét és kiemelik magabiztosságát.

12 3 7

12 3 4 5 7 További 15 Nahoru

Menu