Collistar Nero Sublime®peeling maszk testre

Collistar Nero Sublime® peeling maszk testre
Collistar Nero Sublime® peeling maszk testre
Spóroljon
18 100Ft

Spóroljon 13%
450 g
15 750Ft

Kód: COL1013 | 1 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Megajándékozzuk egy nyári vászontáskával, ha legalább 10 500 Ft értékben vásárol a kedvenc Collistar termékeiből.
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
hétfő 2020. 08. 17.
Személyes átvétel
már holnap szombat 2020. 08. 15.

Collistar Nero Sublime® termékleírás
Tulajdonságok

A minőségi Collistar Nero Sublime® testradír eltávolítja bőréről az elhalt hámsejteket és biztosítja a tökéletes simaságát.

Tulajdonságok:

  • eltávolítja az elhalt hámsejteket
  • kisimítja és kifeszíti a bőrt
  • regenerálja és meglágyítja a bőrt
  • revitalizálja a bőrt
  • finom és rugalmas bőrt hagy maga után

Használata:
Nedvesítse be a bőrt és gyengéd körkörös mozdulatokkal masszírozza be. Ezután alaposan öblítse le.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar a márkáról

p>Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Nero Sublime®