CollistarLip Elixir tápláló ajakfény argánolajjal

1×
Collistar Lip Elixir tápláló ajakfény argánolajjal
Collistar Lip Elixir tápláló ajakfény argánolajjal
7 ml

Ez a termék jelenleg nem elérhető | Kód: COL1087
Ajándék az Ön számára
Vásároljon a Collistar márkától, és a rendelését ingyenesen szállítjuk ki.

A kiváló minőségű Collistar Lip Elixir speciális ajakápoló gondoskodik arról, hogy az ajkai még szebbek legyenek.

Tulajdonságok:

  • hidratálja és lágyítja az ajkakat
  • teltebb hatásúvá teszi az ajkakat
  • rugalmassá és bársonyosan lággyá teszi az ajkakat
  • színtelen árnyalat

Használata:
Vigye fel egyenletes rétegben az ajkaira az applikátor segítségével.

Tulajdonságok

Árnyalat
átlátszó
Konzisztencia
fluid
Arcbőrtípus
minden bőrtípusra
Hatás
Hidratálás, Táplálás
Nap elleni védelem
SPF nélkül
Hatóanyag
argánolaj
Hatás
fényes

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.