Collistar Man

tusfürdő gél

Collistar Man tusfürdő gél
Collistar Man tusfürdő gél
Collistar Man tusfürdő gél
7 790Ft
Kedvezmény 10%
250 ml
7 010Ft

Kód: COL0065 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 10. 26., péntek
Személyes átvétel
2018. 10. 26., péntek
Collistar Man
250 ml | 7 010Ft

Collistar Man kozmetika leírása

A kényeztető Collistar Man tusfürdő gél elengedhetetlenül hozzátartozik a mindennapi higiéniához. Gyengéden, mégis kímélően tisztítja és hidratálja a bőrt a teljes testfelületen.

Tulajdonságok:

  • lemossa a bőrt és eltávolítja a szennyeződéseket
  • lágyítja és elasztikusabbá teszi a bőrt
  • helyreállítja a bőr komfortérzetét
  • intenzíven hidratál
  • vitalizálja a bőrt
  • használata után frissesség és energia érzetet ad

Használata:
Zuhanyozás vagy fürdés során alkalmazza. Vigye fel a teljes testfelületre, majd öblítse le meleg vízzel. Mindennapi használatra alkalmas.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.