CollistarBelle Mine Bronzing Powder bronzosító púder

Collistar Belle Mine Bronzing Powder bronzosító púder
Collistar Belle Mine Bronzing Powder bronzosító púder
Spóroljon
11 900Ft

Spóroljon 24%
árnyalat n° 1 - Pelle di Rosa 10 g
8 930Ft

Black

Friday

7 140Ft a black kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.

Black

Friday


Raktáron | 89 300,00Ft / 100 g, áfával | Kód: COL1096
1
Express One Hungary
szerda 2021. 12. 01.
Személyes átvétel
csütörtök 2021. 12. 02.

A minőségi Collistar Belle Mine Bronzing Powder púder tökéletesen fixálja a sminket és bársonyos árnyalatot kölcsönöz az arcbőrének.

Tulajdonságok:

  • elfedi a arcbőr hibáit és egységesíti az árnyalatait
  • tökéletesen mattá teszi az arcbőrt
  • bársonyos hatást ad az arcbőrnek

Használata:
Az arcbőr mattításához vagy a smink fixálásához vigye fel ecsettel az arcára a púdert.

Tulajdonságok

Alapozó árnyalata
light medium

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.