Chloé

A Chloe parfümök a francia parfümvilág csúcsképviselői. A Chloé márka azon kevesek egyike, amelyek egyedül és kizárólag női illatokkal foglalkoznak. Itt a magabiztos, kreatív, szabadgondolkodású és elemien spontán nők uralkodnak. Pontosan az ilyen lányok és hölgyek azok, akik megkedvelik a virágos-fás tónusú illatokat, és esküsznek rájuk. Számukra a sajátosság, a játékos könnyedség és a nőiesség hangsúlyozásának szimbólumai.

A Chloé márka története 1952-ben, Párizsban kezdődött. Ekkor határozza el Gabrielle Aghion egyiptomi gyökerekkel rendelkező francia hölgy és partnere, Jacques Lenoir, hogy saját divatkollekcióval jelennek meg a piacon. A márka egyik úttörője a szigorú "haute couture", követelmények emberivé tételének, és a felhasználók számára meghozza a kényelmesebb és érthetőbb "ready-to-wear" vonalat. Fokozatosan jelentkeznek olyan ruhák és kiegészítők egész sorával, amelyek megfelelnek a márkás szabászatok magas követelményeinek, de ugyanakkor készen állnak a mindennapi viseletre. A márka növekvő népszerűségét tanúsítja az a tény is, hogy a világ vezető sztárjai kedvelik a termékeit. Chloé darabok töltötték meg Brigitte Bardot, Jackie Kennedy vagy Grace, monacói hercegnő ruhatárát is. A ruhadarabokhoz további divatos kiegészítőket, mint például cipőket, táskákat vagy parfümöket is készítenek. A Chloé divatházban számtalan hírneves divattervező fordult meg. Alkotói pályafutásának egy részét Karl Lagerfeld vagy Stella McCartney is itt töltötte.

A Chloé parfümök elragadó, friss, kifinomult virágesszenciákkal illatoznak. Nem hiányzik azonban a fás tónusokban jelentkező önbizalom sem, s az eredmény egy figyelemre méltó, tisztán női kompozíció, amely egyben a lélek kötetlenségét és őszinteségét is támogatja. Mindezt ikonikus palackok és nem mindennapi reklámkampány emeli ki. A Chloé márkánál megvalósul a termékcsaládok közti tökéletes szimbiózis. Bizonyos parfümsorozatokat kifejezetten divatkollekciókhoz terveztek. A divat iránti érzék és érdeklődés, az elegancia és az egyediség árad a Chloé ruhák viselőiből és a Chloé parfümökből is.

A Chloé illatok tömeges népszerűsége 2008 körül indult újra, amikor a márka teljes pompájában tért vissza az ágazatba, és bemutatta a keletiesen virágos Chloé illatot. További siker a trendi See by Chloé sorozat révén érkezett, amellyel végérvényesen kezdetét vette egy új korszak: a fiatalos, elragadó Chloé parfümök korszaka.

A Chloé megalkuvás nélkül tiszteli a nőiességet, a gyengédséget és a vonzerőt. Egész sor olyan elemet és kifejezést foglal magába, amelyek a női világban találhatók meg. Ha tehát szívesen érzi magát nőnek, akkor, nem mehet el észrevétlenül a Chloé parfümök mellett.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Legkeresettebbtől Márka szerint A-Z -ig Ár szerint

12 3

12 3 További 15 Nahoru

Menu