A RevitaLash® Cosmetics portfóliójában olyan termékek találhatók, amelyek hozzájárulnak a szempilla, a szemöldök és a haj egészségének és természetes szépségének javításához. Arra összpontosítanak, hogy a női szépség ezen fontos elemeinek állapotát javítsák, állítsák helyre, valamint erősítsék meg.
Megalakulása óta a RevitaLash® márka folyamatosan bővülő termékpalettával rendelkezik a szempilla- és szemöldökszérumoktól kezdve a hajápoláson, a kozmetikai eszközökön át egészen a szemsmink termékekig.
A márka létrehozása egy orvos megható történetéhez kapcsolódik, aki úgy döntött, hogy segít beteg feleségének. 2006-ban Michael Brinkenhoff szemorvos kifejlesztette a szempillát ápoló szérumot, amelynek gyártását felesége betegsége ihlette. Ebből az egyetlen eredeti termékből kiindulva szépítő kozmetikumok egész kollekciója jött létre, amely a minden nőt érintő természetes szépség élénkítésére irányul.
A RevitaLash® Cosmetics az alapító társnő, Gayle Brinkenhoff és a nők bátorsága és ereje előtt tiszteleg világszerte azzal, hogy egész évben támogatja a mellrákkal kapcsolatos ismeretterjesztő, kutatási és oktatási kezdeményezéseket. A társaság valamennyi bevételének egy részét a rák elleni gyógymód kutatására fordítja.
Próbálja ki az ikonikus RevitaLash® Advanced szérumot. A díjnyertes szempilla-kondicionáló javítja a szempillák kinézetét, megóvja őket a töredezéstől és egyben javítja egészségüket, rugalmasságukat és feszességüket. Természetesen a RevitaLash Double-Ended Volume vagy a RevitaLash® szemöldökszérum is említést érdemel.
teljes szöveg