



Leírás Lattafa Hayaati Florence
Fej Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan. | licsi, grapefruit, ribizli |
Szív Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető. | rózsa, őszibarack, cédrusfa |
Alap Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat. | vanília, praliné, borostyán |
Az illat fajtája | orientális, gyümölcsös, fűszeres |
Olaszország illata elegáns üvegcsébe zárva
Jobban szereti a szokatlan társításokat? A Lattafa Hayaati Florence Eau de Parfum mindenki érdeklődését felkelti, aki az elegáns és édes illatkompozíciókért rajong. Az illat olyan, mint a frissítő nyári szél, amelyben üdítő gyümölcsök és lágy virágok találkoznak finom, édeskés aromákkal kísérve. Egy illat, amely szenvedély és elegancia történetét hordozza magában – ideális mindenkinek, aki kifinomult élményekre vágyik.
- virágos-gyümölcsös illat
- 2023-ban született
- az illat a női eleganciát ünnepli és a művészi, kifinomult szépség kifejezéseként hat
Az illat összetétele:
A Hayaati Florence friss és elegáns koktélként indul, amely azonnal felkelti az érdeklődést a hirtelen felfrissítő piros licsi és lédús grépfrút tónusaival. A szívjegybe érve rózsa és őszibarack találkozik, majd a fás alapjegyben cédrusfával keveredik, amely harmonikus átmenetként hat a friss és meleg, romantikus tónusok között. A meleg, vonzó befejezésben vanília, praliné és ámbra érzéki társulása melegít fel, amely csodás ínyenc jelleget kölcsönöz az illatnak.
Az illat története:
A Lattafa egy háromgenerációs családi vállalkozás mély gyökerekkel, amelynek az illatalkotásai a hagyományos értékeket és modern innovációkat ötvözik. A Lattafa több mint 2000 termékével és több mint 120 országban való piaci jelenlétével széles körben szólítja meg a vásárlókat, és illataival különleges történeteket mesél.
Minden egyes Lattafa termék, köztük a Hayaati Florence is gondosan összeállított, hogy kiváló minőséget és személyes élményt nyújtson. Mindemellett hű marad a hagyományokhoz, de új, modern elemeket is bemutat. A több mint 3000 alkalmazottat foglalkoztató családi vállalkozás a fenntarthatóságra és a közösségre, valamint a bolygóra gyakorolt pozitív hatására is figyel, és hisz benne, hogy a szépség kéz a kézben járhat a jövő felelősségteljes megközelítésével.