Nemcsak a kifinomult divat, hanem a hosszú hagyományokkal rendelkező, összetéveszthetetlen minőségű exkluzív illatok is. Ez a világhírű Guy Laroche márka. Guy Laroche francia divattervező 1957-ben nyitotta meg saját divatházát Párizsban, és haute couture stílusú tervei hamarosan gyökeres áttörést hoztak a luxusdivat világában. Fő célja az volt, hogy felszabadítsa a fűzős női divatot, és azt a kényelmes és visszafogott elegancia felé mozdítsa el. Úttörő alkotásai, mint például a kabát- és ingruhák, ma is nélkülözhetetlen részei a női ruhatárnak. A divatházra hamarosan világszerte felfigyeltek a hírességek. Érdekes ügyfélkörrel büszkélkedhetett, többek között Jane Fonda, Faye Dunaway és Mireille Darc személyében. 1987-ben a francia kormány Guy Laroche-t a divatiparhoz való hozzájárulásáért a Becsületrenddel tüntette ki. 1989-ben bekövetkezett halála után olyan további tehetséges tervezők, mint Michel Klein, Alber Elbaz, Marcel Marongiu, Adam Andrascik és Richard René vették át a ház vezetését. A Guy Laroche illatok évtizedek óta nagy népszerűségnek örvendenek. 1966-ban mutatták be a Guy Laroche Fidji női illatot, amelyet a Csendes-óceán egzotikus szigetei ihlettek. A márka portfólióját 1982-ben kibővítette az érzéki Guy Laroche Drakkar Noir Eau de Toilette férfiak számára, amely az erő, a merészség és az érzelmek megtestesítője. Próbálja ki Ön is, és váljon a divattörténelem részévé!
teljes szöveg