Ugrás a fő tartalomhoz

Carolina Herrera

A Carolina Herrera márka

„Felelősnek érzem magam napjaink nője iránt. Felelősséget, hogy magabiztosnak, modernnek, és többek között szépnek érezze magát“. Carolina Herrera venezuelai divattervezőnő szavai annak a márkának az eszmeiségét tükrözik, melyet 1980-ban ő hívott életre, és melynek saját nevét is kölcsönözte.

A nemzetközi kultúra és divat hatása alatt álló Carolina Herrera már kezdetektől kitűnt egyedülálló stílusával. Diana Vreeland, a Vogue legendás divatszerkesztőjének támogatásával debütált saját kollekciójával a New York-i Metropolitan Clubban, mellyel a kritikusok elismerését is elnyerte. Hamarosan Jacqueline és Caroline Kennedy, Laura Bush, idővel pedig Michelle Obama is az ő ruháit viselte.

Az első Carolina Herrera parfüm 1988. évi bemutatásával a márka sikeresen meghódította a parfümök világát. Nemsokára pedig a nevében a hőn szeretett Manhattan kerületre utaló Carolina Herrera 212 kollekcióval, továbbá a Carolina Herrera Good Girl és Bad Boy női és férfi parfümpárossal kápráztatta el a nagyközönséget. Ahogyan a márka többi parfümje, valamint maga a márka is, ezek is a luxust, eleganciát és az idők felettiséget testesítik meg.

teljes szöveg szöveg elrejtése