Megbízható izzadás elleni védelem, amely lépést tart a mindennapi rutinjával – épp erről szól ma a Rexona márka. Filozófiája egy egyszerű igazságon alapul: amikor a test keményen dolgozik, olyan gondoskodást érdemel, amely nem vall kudarcot. A tudomány által inspirált innovációkkal és a kihívásoktól meg nem rettenő emberek valós igényeivel a Rexona a magabiztosság és a teljesítmény szinonimájává vált. A „Nem hagy cserben” szlogen nem csupán ígéret, hanem elkötelezettség.
A Rexona márkát 1908-ban alapította Ausztráliában Alice Sheffer orvos és férje, Samuel F. Sheffer. Alice, a tehetséges orvos új testápolási termékeket akart kínálni az embereknek – olyanokat, amelyek valóban hatékonyak, ugyanakkor jó illatúak. 1930-ban a Rexona az Unilever társaság portfóliójának részévé vált, megnyitva az utat a globális terjeszkedés előtt. Az 1960-as években látott napvilágot az első Rexona izzadásgátló, amely megalapozta azt a termékcsaládot, amely ma világszerte emberek millióit védi.
Akár az edzőteremben edz, akár a vonathoz siet, akár egy fontos munkahelyi feladat előtt áll, a Rexona gondoskodik Önről. Csak tartsa kéznél a Rexona Maximum Protection izzadásgátlót, amely szakértői tesztek során hatékonynak bizonyult. A friss illatú Rexona Invisible Aqua izzadásgátló segít megóvni a ruhákat a fehér és sárga foltoktól. Szintén népszerű a Rexona Men Advanced Protection izzadásgátló, amely 72 órás védelmet nyújt. Mindegyik terméket úgy tervezték, hogy lépést tartson a tempójával, és akkor se hagyja cserben, amikor nagy a tét.