A Paco Rabanne márka

A Paco Rabanne parfümökben a fényűzésre, minőségre és az intelligens extravaganciára helyeződik a hangsúly. A jellegzetesen egyedi üvegcsékben rejtőző illatkompozíciók ugyanolyan eredetiek, mint a nekik nevet adó divattervező élete és alkotásai.

Paco Rabanne valójában álnév, ami meghozta Francisco Rabaneda Cuervo sikerét. A spanyol születésű művész Franciaországban nőtt fel, és mielőtt 1966-ban megalapította saját márkáját, több párizsi divatházban is tevékenykedett. Szokatlan anyagokból készülő eklektikus modelljei hamar felhívták magukra a figyelmet, és megnyitották a márka előtt a világba vezető utat.

Már 3 évvel az alapítás után bemutatásra került az első Paco Rabanne parfüm, amit azóta több tucat női és férfi illat követett. Az eredetileg zömében virágos eszenciákat fokozatosan az illatok híres báját és szexepiljét meghatározó fás és fűszeres összetevők egészítették ki. Ez a jellegzetesség a ma már valóban legendás Paco Rabanne 1 Million illatában is kétség kívül megjelenik.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Legkeresettebbtől Ár szerint

12 3

12 3 Továbbiak megtekintése