A Jaguar márka férfi parfümjei pontosan olyanok, mint amilyenek az ikonikus autói, azaz egyediek, dinamikusak és férfiasak. A precízség és az időtlen dizájn is legalább ennyire magától értetődő, hiszen ezek is a márka sajátosságai.
Az első Jaguar luxusautó 1935-ben jelent meg a brit utakon. Igaz, hogy abban az időben még a Sir William Lyons és William Walmsley által 1922-ben alapított Swallow Sidecars Company motorkerékpár oldalkocsigyártó vállalat márkája alatt, és a Jaguar Cars Limitedre történő névváltoztatásra csak a második világháború után került sor.
A Jaguar for Men nevet viselő első Jaguar parfüm 1988-ban látott napvilágot. Aromás bazsalikom, fűszerek és melengető fás illatjegyek rejtőztek benne, és egy szempillantás alatt tökéletes kelléke lett az erős autók szerelmeseinek. Az évek során további karizmatikus illatok is csatlakoztak hozzá, így a rozmaringos és borsos Jaguar Pace aromás Eau de Toilette, az üdén citrusos és fűszeresen keleties Jaguar Classic, a gyümölcsös és virágos elemeket hordozó aromás illatú Jaguar Classic Gold, illetve a keleties-fás Jaguar Vision, ami az ananász, alma és szantálfa tökéletes összjátékával azonnal meghódítja.
teljes szöveg