Collistar Sun Protection

testbalzsam napozás után

Collistar Sun Protection testbalzsam napozás után
Collistar Sun Protection testbalzsam napozás után
Collistar Sun Protection testbalzsam napozás után
Collistar Sun Protection testbalzsam napozás után
N6SA4PMwX0Y
Collistar Sun Protection testbalzsam napozás után
N6SA4PMwX0Y
Ingyenes kiszállítás
400 ml
11 160Ft

Kód: COL0301 | Több mint 20 db a raktáron
db
Express One (Transoflex)
2018. 09. 26., szerda
Személyes átvétel
2018. 09. 26., szerda
Collistar Sun Protection
400 ml | 11 160Ft

Collistar Sun Protection kozmetika leírása

A minőségi Collistar Sun Protection napozás utáni készítmény biztosítja a szükséges regenerálást és nyugtató hatást a napnak kitett bőrnek.

Tulajdonságok:

  • bársonyosan selymes tapintásúvá teszi a bőrt
  • megnyugtatja a bőrt napozás után
  • mélyrehatóan táplálja a bőrt
  • intenzíven hidratál

Használata:
Vigye fel napon tartózkodás után egyenletesen a teljes testfelület tiszta bőrére.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
balzsam

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.