Collistar Self Tanners

önbarnító emulzió a testre és a lábra

Collistar Self Tanners önbarnító emulzió a testre és a lábra
Collistar Self Tanners önbarnító emulzió a testre és a lábra
12 000Ft

Spóroljon 15%
125 ml
10 200Ft

Kód: COL0009 | Több mint 20 db a raktáron
1
Ajándék az Ön számára
Válasszon a kosárban egy utazószettet 13 000 Ft feletti vásárlása mellé
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Ajándék az Ön számára
Express One (Transoflex)
már holnap kedd 2019. 08. 27.
Személyes átvétel
már holnap kedd 2019. 08. 27.
Collistar Self Tanners
125 ml | 10 200Ft

Collistar Self Tanners termékleírás

A test barnítására szolgáló Collistar Self Tanners önbarnító készítménnyel egész évben szép napbarnított bőre lehet.

Tulajdonságok:

  • egészséges napbarnított megjelenést kölcsönöz a bőrnek
  • könnyen szétkenhető és kiválóan felszívódik
  • finomítja és rugalmassá teszi a bőrt

Használata:
Vigyen fel megfelelő mennyiségű készítményt a teljes testfelületre. Kenje szét alaposan és egyenletesen. Használata után alaposan mossa meg a kezét.

Tulajdonságok

Bőrtípus
minden bőrtípusra
Konzisztencia
emulzió

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.