CollistarGloss Design dúsító ajakfény

1×
Collistar Gloss Design dúsító ajakfény
Collistar Gloss Design dúsító ajakfény
Ingyenes kiszállítás
árnyalat 37 White Pearl 7 ml
5 080Ft

Raktáron | 72 571,43Ft / 100 ml, áfával | Kód: COL03149
1
Ajándék az Ön számára
Vásároljon a Collistar márkától, és a rendelését ingyenesen szállítjuk ki.
Express One Hungary
hétfő 2021. 12. 13.
Személyes átvétel
hétfő 2021. 12. 13.

A kiváló minőségű Collistar Gloss Design ajakfény gyönyörű megjelenést kölcsönöz az ajkainak.

Tulajdonságok:

  • teltebbé teszi az ajkakat
  • hosszan tartó hatás
  • csillogó

Használata:
Az azonnali teltebb hatás eléréséhez vigyen fel az ajkaira megfelelő mennyiségű ajakfényt.

Teljes összetevőlista

POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, ETHYL VANILLIN, METHYLPARABEN, BHT, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DICTYOPTERIS MEMBRANACEA EXTRACT A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Árnyalat
ezüst
Hatás
fényes, nagyító

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.