Collistar Eye Liner Tecnico

szemhéjtus

Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
Collistar Eye Liner Tecnico szemhéjtus
8 490Ft
Kedvezmény 42%
árnyalat Nero 2,5 ml
4 890Ft

Kód: COL0280 | Több mint 20 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Vásároljon bármilyen terméket az arc vagy sminkelés kategóriából legalább 9300 Ft értékben, és a kosárban valamennyi Saffee arctisztító termék közül választhat ajándékot.
Express One (Transoflex)
csütörtök 2019. 04. 25.
Személyes átvétel
csütörtök 2019. 04. 25.
Collistar Eye Liner Tecnico
árnyalat Nero 2,5 ml | 4 890Ft

Collistar Eye Liner Tecnico kozmetika leírása

A minőségi Collistar Eye Liner Tecnico szemkihúzók hangsúlyozzák és kiemelik a sminket és garantálják a csábos tekintetet.

Tulajdonságok:

  • telt és intenzív szín
  • könnyen alkalmazható – akár kezdő is használhatja
  • pontosan kirajzolja a vonalat
  • vastag és vékony vonal is készíthető vele
  • mutatós drámai megjelenést hoz létre

Használata:
Finoman húzva rajzoljon egy vonalat a szemhéjra. Hagyja megszáradni. Minden használat után gondosan zárja le.

Tulajdonságok

Szín
fekete
Vízálló
nem

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.