Collistar Cipria Compatta

kompakt púder

Collistar Cipria Compatta kompakt púder
Collistar Cipria Compatta kompakt púder
Collistar Cipria Compatta kompakt púder
11 100Ft
Kedvezmény 43%
árnyalat 1 Avorio 7 g
6 300Ft

Kód: COL0244 | Több mint 5 db a raktáron
db
Ajándék az Ön számára
Vásároljon bármilyen terméket az arc vagy sminkelés kategóriából legalább 9300 Ft értékben, és a kosárban valamennyi Saffee arctisztító termék közül választhat ajándékot.
Express One (Transoflex)
péntek 2019. 04. 26.
Személyes átvétel
péntek 2019. 04. 26.
Collistar Cipria Compatta
árnyalat 1 Avorio 7 g | 6 300Ft

Collistar Cipria Compatta kozmetika leírása

A minőségi Collistar Cipria Compatta púder tökéletesen fixálja a sminket és bársonyos árnyalatot kölcsönöz az arcbőrének.

Tulajdonságok:

  • tökéletes arcbőr hatását kelti
  • bársonyos hatást ad az arcbőrnek
  • elfedi a arcbőr hibáit és egységesíti az árnyalatait
  • üde megjelenést kölcsönöz

Használata:
Fixálja a sminkjét a szivacs vagy az ecset segítségével.

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.