Phyto

A Phyto hajkozmetikai márkát 1967 - ben Patrick Alès, francia fodrász, alapította. Saját szavai szerint, undorodott attól, hogy a legtöbb akkori sampon, kondicionáló, balzsam…tele volt olyan vegyi anyagokkal, amelyek negatív hatással lehetnek a szervezetünkre. Úgy vélte, hogy csak a növények erejében lehet bízni - és nagy sikert aratott.

A Phyto alapja, hogy a termékeik 95 % - ban természetes összetevőket tartalmaznak. Jelenleg a gyártásuk során több mint 500 kivonatot használnak fel, különböző gyógynövényekből, cserjékből és fákból is, ami egy tiszteletre méltó szám. A Phyto meg van győződve arról, hogy a legjobb minőséggel azok a nyersanyagok rendelkeznek, amelyeket magunk termelünk ki - ezért saját arborétuma és számos farmja van a Midi - Pyrenées régiójában. A Phytonak sikerült olyan hatékony eszközöket létrehoznia, amelyek képesek küzdeni az alopéciával (hajhullás) szemben. Széleskörű kínálatából azok az egyének is tudnak válogatni, akiknek korpás, érzékeny, irritált vagy zsíros fejbőrük van, stb. Külön említést érdemelnek az arcbőr - és testápoló termékek (éjszakai krémek, gélek és szérumok a striák és a narancsbőr ellen), valamint a sminkek is.

A Phyto kozmetikát nem tesztelik állatokon és az összetételében nem talál semmilyen állati eredetű összetevőt, kivéve a tojást, a mézet és a méhviaszt. Szigorú klinikai teszteléseken esik át, amelyeket független laboritóriumokban és kórházakban végeznek. A vásárló így biztos lehet abban, hogy megfelelő terméket kap a pénzéért.

A Phyto márka biztosan tetszeni fog minden olyan egyénnek, akinek problémája van a hajhullással, a törékeny körmökkel, aki hajlandó hozzáfizetni a minőséghez, valamint aki gyönyörű külsőre vágyik.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Szűrő megnyitása Szűrő bezárása

árfolyamkülönbség

akár

Legkeresettebbtől Márka szerint A-Z -ig Ár szerint

12 3 6

12 3 4 5 6 További 15 Nahoru

iparfumeria.hu neve mostantól Notinozasilkovna