Nouba
Az olasz Nouba dekorkozmetikumok mítoszokat rombolnak. Azoknak a nőknek a szépségét ünneplik, akik szakítanak a konvenciókkal, harcolnak a sztereotípiák ellen, és nap mint nap kifejezik bátorságukat. A márka küldetése, hogy bátorítsa a nőket az egyéniség és a szépség útján. E küldetés teljesítésének eszköze a színek, a kontrasztok és a minőség keverése. A Nouba hisz abban, hogy a smink egy eszköz, és hogy a múzsa és a művész lehet egy és ugyanaz a személy.
A Nouba kozmetikai márkát 1978-ban hozta létre Rosy Armanini olasz sminkművész egy afrikai utazás után, amely megváltoztatta az életét. A szudáni Nuba nevű törzs által használt színek szépségétől ihletve úgy döntött, hogy maga is kísérletezni fog az anyagok és pigmentek keverésével. 2015-ben csatlakozott a Noubához Andrea Brambilla gyógyszerész és kozmetikai szakember, aki folyamatosan keresi az új elképzeléseket és az exkluzív termékeket a márka céljainak megvalósítása érdekében.
A kozmetikumok ma már világszerte több mint 44 országban kaphatók. A legkedveltebb termékek közé tartozik a Nouba Millebaci folyékony rúzs, amely már több mint 23 éve szépíti a nők ajkait. A tökéletesen pigmentált ajakápoló mindenképpen megér egy próbát. A márka kiváló minőségével büszkélkedhet a Nouba alapozó is. Ezek a kozmetikumok olaszos bájukkal képesek meggyőzni arról, hogy az lehet, aki lenni akar. Mutassa be a maga módján nőiességének kontrasztjait: pimaszság, elegancia, lázadás, precizitás, szabadság, titokzatosság. A szépség nem külsődleges. A szépség belül van.
teljes szöveg