Az alapos tesztelés egy olyan alapvető pillér, amely hozzájárul az ápoló kozmetikumok maximális hatékonyságához. Erre a gondolatra alapoz a koreai Missha márka, amely számára fontosak a minőségi és hatékony, kutatásokkal alátámasztott összetevők – mert csak a legjobb összetétel hozhatja a legjobb eredményeket. Ez a megközelítés tette a Missha-t a koreai kozmetikai szektor globális vezetőjévé.
A Missha márka 2000-ben lépett a piacra, és kezdetben csak online működött. De alig két évvel később megnyitotta első hagyományos üzletét is. Ahogy teltek az évek, a márka tovább nőtt, és 2020-ban az ikonikus Missha Perfect Cover BB krémjük megdöntötte az eladási számokat. A hihetetlen 130 millió eladott darab, 30 000 üzlet és több mint 10 millió elégedett ügyfél bizonyítja, hogy a Missha termékek biztos pontot jelentenek.
A mélyreható hidratáláshoz és regenerációhoz nem hiányozhat a hidratáló Missha Time Revolution The First Treatment Essence 5x hidratáló esszencia, amely kisimítja és revitalizálja a bőrt. A Missha Super Aqua tisztító hab segít tökéletesen megtisztítani az arcbőrt, gyengéden, de mégis alaposan távolítja el a szennyeződéseket és a felesleges zsírt. Próbálja ki a közkedvelt fátyolmaszkokat, hidratáló géleket, SPF-tartamú emulziókat, a legendás cushion sminkeket és más ikonikus darabokat is a Missha márka széles portfóliójából. Kozmetikumok, amelyek segítségével előhívhatja szebbik énjét.
teljes szöveg