Kneipp
- Almond 1
- Almond Blossom 5
- Aloe Vera 2
- Anti Callus 1
- Arnica Active 1
- As Soft as Velvet 1
- Back Comfort 1
- Be Happy 1
- Be Relaxed 1
- Beauty Secret 1
- Big Bathing Surprise 2
- Bio 1
- Cheerful Mind 1
- Cherry Blossom 1
- Chill Out 1
- Cold Season 1
- Cottony Smooth 2
- Deep Relaxation 1
- Detox 1
- Dragon Power 1
- Elderberry 1
- Enjoy Life 3
- Favourite Time 3
- Foot 2
- For you 1
- Good Morning 1
- Good Night 4
- Goodbye Stress 8
- Happy Bathing 1
- Happy Shower 1
- Hydro Kick 1
- I like you berry much 1
- Lavender Dreaming 3
- Little Bath Surprise 1
- Men's Business 1
- Men's Thing 1
- Mindful Forest 1
- My Little Bathing World 1
- My Little Massage Set 1
- Natural Care & Color 1
- Pure Relaxation 1
- Ready To Go 1
- Refreshing 1
- Relaxing 1
- Repair & Prevent 1
- Repair & Protect 1
- Right from the Heart 1
- Sea Princess 1
- Sleep Well 1
- Soft Skin 3
- Time To Dreaming 1
- Vanilla 1
- Vitality Booster 1
- Wild Rose 1
- Winter Feeling 1
- Ylang-Ylang 1
- Férfiaknak 3
- Gyermekeknek 6
- Nőknek 73
A Kneipp német márka az alapítója, Sebastian Kneipp (1821-1897) pap nevét viseli. Egész életében erősen érdekelte a vízgyógyászat és egyéb természetes gyógymódok.
Ma a Kneipp még mindig Sebastian holisztikus tanításából merít, és érdekes termékek széles választékát szállítja a piacra. A márka kínálata például elsőrangú kozmetikát vagy étrend-kiegészítőket tartalmaz.
A Kneipp óriási hangsúlyt fektet a hatékonyságra és a biztonságra. A Kneipp készítményeket különböző területek - bőrgyógyászat, allergológia, mikrobiológia - neves tudósaival együttműködésben fejlesztik ki, és piaci bevezetésük előtt pedig szigorú tesztelésnek vetik alá.
A krémek, kenőcsök, tusbalzsamok és más Kneipp termékek összetételében olyan növények kivonatai vannak, mint például a jázmin, a menta, a kamilla, a kakukkfű vagy a rozmaring. A vásárlók körében különösen a száraz és érzékeny bőr ápolását szolgáló kozmetikumok örvendenek nagy népszerűségnek. Ez a mandulavirág jótékony tulajdonságait aknázza ki.
A Kneip márka idővel a hatékonyság és az innováció szinonimájává vált. Nem csoda, hogy e társaság termékei számos rangos díjat szereztek. A márka vonzó lehet mindazok számára, akik nemcsak szépek, de egészségesek és vitálisak is szeretnének lenni, a jó minőséget keresik elfogadható áron, és lassítani kívánják az öregedés folyamatát.