A Durex márka már 80 éve járul hozzá az emberek egészséges és elégedett szexuális életéhez, szerte a világon. Ez idő alatt a cég rengeteg tapasztalatot szerzett, és termékei minőségét a legmagasabb szintre emelte. Jelenleg a Durex társaság a világ vezető óvszergyártója, termékeit több mint 150 országban árusítják. Az óvszerek mellett szexuális élvezetet fokozó, minőségi síkosító gélek is szereplenek a Durex kínálatában.
A Durex márka filozófiája: a legjobbat nyújtani az embereknek abból, amit a szexuális élet adhat, egyben biztosítani az egészség védelmét. A Durex cég ezért gyakran működik együtt az egészségügyi ellátás területén tevékenykedő szakemberekkel és különböző szervezetekkel, beleértve a Egészségügy Világszervezetet, az UNAIDS-t és az ENSZ Népesedési Alapját is.
A Durex célja a szexuális egészség támogatása, és az óvszerhasználat, mint a nemi úton terjedő betegségek elleni hatékony védelem hangsúlyozása. A Durex név három szó rövidítése, amely a cég termékeinek három alapvető jellemzőjét fejezi ki: DUrability (tartósság), Reliability (megbízhatóság), és EXcellence (tökéletesség).