Diesel

Diesel parfümök | A Diesel márkát bizonyára nem kell hosszasan bemutatni. 1978-ben, Renzo Rosso olasz divattervező alapította. Ma, nemcsak ruhát, de ékszert, napszemüveget, órát, lakberendezési és egyéb kiegészítőket, valamint luxus férfi és női kozmetikumokat is szállít a piacra. A „Diesel” nevet azért választották, mert ennek a szónak minden világnyelven ugyanaz a jelentése és a kiejtése is.

Renzo számára - saját elmondása szerint - az volt a legfontosabb, hogy a Diesel valami igazán rendkívülit alkosson - ami természetesen nemcsak az egyes termékekre, hanem például azon üzletek kirakataira is vonatkozik, ahol kínálják azokat. A Diesel sikeres reklámkampányairól is ismert, melyek keretében provokatív és szellemes szlogeneket használ, mint a „Sex sells! Unfortunately we sell jeans“ („A szex elad! Mi sajnos farmert árusítunk”) vagy a „Légy ostoba!”.

Valószínű, ezért senkit sem lep meg, hogy a Diesel márka kollekciói eredeti nevekkel - mint a „Fuel for Life” („Az élet üzemanyaga”), „Loverdos” vagy „Only The Brave” („Csak a bátrak”) büszkélkedhetnek. Külön említést érdemelnek továbbá a kreatív felfogású parfümös üvegcsék - gyémánt alakú szív, nyíllal átszúrva, vagy ökölbe szorított kéz, stb.

A Diesel márkájú toalettvizek, dezodorok, tusfürdők és egyéb termékek elsőosztályú, gondosan válogatott alapanyagokból készülnek. Például a Fuel for Life férfi illatot „a titokzatos csillagánizs, a málna vintage és az autentikus heliotropin mágikus főzete”-ként szokták leírni. A Loverdose, amely állítólag hipotalamusz stimuláló molekulákat is tartalmaz, mindazon hölgyeknek ajánlott, akik adrenalinra, örömökre és szenvedélyre vágynak.

A Diesel márka biztosan vonzó mindenki számára, aki szexi és ellenállhatatlan akar lenni, gyakran választ a szemével, és igyekszik teljes életet élni.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Legkeresettebbtől Márka szerint A-Z -ig Ár szerint

12 3

12 3 További 15 Nahoru

Menu