A kifinomultság, a férfiasság és az első osztályú minőség soha nem megy ki a divatból. Ezt bizonyítja az Aramis illat is az azonos nevű márkától, az első exkluzív férfiillat, amelyet áruházakban is árusítottak. Időtlenségének köszönhetően még ma, a piacra dobása óta eltelt évtizedek után is közkedvelt.
Az Aramis márka története még 1964-ben kezdődött. Nevét a három muskétás egyikéről kapta, akik Alexandre Dumas legendás regényének szereplői. Az Aramis illatok kompozícióját gyakran jellemzik fás vagy friss, citrusos jegyek, amelyek a férfiasságot és kifinomultságot testesítik meg.
Megalkotásukban világszínvonalat képviselő parfümőrök vesznek részt. Próbálja ki például a férfi Aramis Havana Eau de Toilette-et, amely egy csapásra a napfényes Kubába repíti, az aromás Aramis New West parfümöt csupa fás jeggyel vagy az Aramis Calligraphy parfümöt, amelyben az oudé és a rózsáé a főszerep. Említést érdemel még az Aramis Tuscany Per Uomo Eau de Toilette, amelyet a festői Toszkána ihletett. A márka portfóliójából nem hiányozhatnak az Aramis aftershave-ek sem, amelyek tökéletesen megnyugtatják, és emellett illatosítják is a bőrt.
teljes szöveg