Too Faced
A smink nem csupán az arcvonások kiemeléséről szól. Kedélyjavító és önkifejezési eszköz is egyben. A Too Faced hisz a smink átalakító erejében, és a nőket a magabiztos önkifejezésre buzdítja. A smink komoly megközelítése játékos csavarral – ilyen a Too Faced, amely 1998-ban született meg Jerrod Blandino és Jeremy Johnson jóvoltából. Olyan innovatív termékeket hoztak létre, mint a szikrázó örömet szerző, finom illatú és elragadó csomagolású Born This Way korrektor vagy a Born This Way alapozó. A márka a kezdetektől elkötelezett maradt az állatkísérlet-mentes és büszkén Pink, pozitív, játékos, magabiztosságot és kedvességet sugárzó jellegéhez.
A sminket az alkotói szikrát fellobbantó és önbizalomra ösztönző, képzeletet felülmúló álmodozásra hívó eszközként ünnepli. Fókuszban az egyéniség – a márka célja, hogy minden egyes ember büszkén viselje a szépségét. Az összes terméket, köztük az ikonikus Too Faced korrektort, a Too Faced alapozót és a legnépszerűbb Better Than Sex Mascara szempillaspirált úgy tervezték, hogy örömet szerezzen, és fokozza a külső és belső szépséget is.
teljes szöveg