A Neutrogena márkáról

A Neutrogena már csaknem egy évszázada gondoskodik a hatékony arc- és bőrápolásról. A márka történetének kezdete az 1930-as évekre tehető, amikor Manny Stolaroff elkezdte értékesíteni termékeit a szépségszalonok számára. A fordulópontot 1954-ben az jelentette, hogy tudomást szerzett a Napóleon orvosának unokája által készített szappan tulajdonságairól. Ez a szappan nem irritálta a bőrt és könnyen lemosható volt. Ezzel annyira elbűvölte Stolaroffot, hogy Neutrogena néven forgalmazni kezdte.

 

Ezután minden felgyorsult. Az 1960-as években ugyanezzel a névvel vállalatot alapított, majd a zord időjárási viszonyoknak kitett bőr szükségleteihez igazodó norvég formula egyedülálló összetételének szabadalmaztatása végleg meghozta a márka sikerét.

Manapság a norvég formulával készült Neutrogena Visibly Renew kollekción kívül a Neutrogena Visibly Clear arcápoló termékcsalád és a Neutrogena kézkrémek is a márka ikonikus termékei közé tartoznak. Az aktív összetevőknek és a vezető bőrgyógyászokkal való szoros együttműködésnek köszönhetően olyan kozmetikumok születtek, melyek valóban figyelembe veszik a bőr igényeit és hatékonyan ápolnak.

teljes szöveg szöveg elrejtése

Legkeresettebbtől Márka szerint A-Z -ig Ár szerint

12 3

12 3 Továbbiak megtekintése Nahoru

Menu