CollistarSpecial Perfect Tan Intensive Ultra-rapid Supertanning Treatment napozókrém SPF 6


CollistarSpecial Perfect Tan Intensive Ultra-rapid Supertanning Treatment napozókrém SPF 6
Tökéletes és tartós barna bőrszínre vágyik? Az SPF 6 Collistar Special Perfect Tan Intensive Ultra-rapid Supertanning Treatment napozókrém növeli a melaninképződést, ami gyorsabb és intenzívebb barnulást tesz lehetővé. Bőre kellemesen puha és táplált marad, ugyanakkor védett lesz a napsugárzással, a széllel és a sóval szemben.
Tulajdonságai:
- intenzív és tartós napbarnítottságot biztosít
- serkenti a bőr természetes melanintermelését
- lehetővé teszi a napbarnítottság elérését kisebb erősségű napsugárzás esetén is
- mélyen hidratál és táplál
- ragyogóbb tónust biztosít a bőrnek
- anti-aging hatású
- véd a szél és só okozta kiszáradástól
- arcra és testre is alkalmas
Összetétele:
- unipertan® – segíti a gyorsabb és intenzívebb lebarnulást
- béta-karotin és sárgarépa-kivonat – meggyorsítják a barnulás folyamatát
- oleoyl tyrosin – növeli a bőr melanintermelését
- E-vitamin, glicerol – meggátolják a bőr kiszáradását
- értékes növényi olajok – lágyítják a bőrt
- SPF 6 – alacsony szintű napsugárzás elleni védelem
Alkalmazása:
Vigye fel az SPF 6 Collistar Special Perfect Tan Intensive Ultra-rapid Supertanning Treatment napozókrémet a napon való tartózkodás előtt az arc és a test bőrére, majd hagyja beszívódni. Használhatja már néhány nappal a napozás előtt is, hogy felkészítse bőrét a napsugárzásra.
Tulajdonságok
Konzisztencia | krém |
Bőrtípus | minden bőrtípusra |
Védőfaktor | alacsony védelem (SPF 6 – SPF 10) |
Teljes összetevőlista
Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.