CollistarDouble Effect Eyeshadow szemhéjfesték

Collistar Double Effect Eyeshadow szemhéjfesték
Collistar Double Effect Eyeshadow szemhéjfesték
árnyalat 35 Borgogna 0.9 g
4 190Ft

Black

Friday

3 350Ft a black kóddal
Másolja be a kódot a kosárnál
Nem érvényesíthető a kedvezményben vagy kiárusításban lévő termékekre.

Black

Friday


Raktáron | 465 555,56Ft / 100 g, áfával | Kód: COL03260
1
Express One Hungary
szerda 2021. 12. 01.
Személyes átvétel
csütörtök 2021. 12. 02.

A minőségi Collistar Double Effect Eyeshadow szemfestékek lehetővé teszik a szemhéja saját elképzelése szerinti árnyékolását és minden sminknek új dimenziót adnak.

Tulajdonságok:

  • természetes szemsmink készíthető vele
  • nappali és esti sminkhez

Használata:
A szemfestéket ecsettel, felhordó szivaccsal vagy az ujjbegyeivel vigye fel a szemhéjra.

Teljes összetevőlista

TALC, MICA, SYNTHETHIC FLUORPHLOGOPITE, CALCIUM ALUMINUM BOROSILICATE, PARAFFINUM LIQUIDUM, DIMETHICONE, POLYSORBATE 20, GLYCERYL ETHYLHEXANOATE/ STEARATE/ADIPATE, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, SILICA, POLYACRYLAMIDE, C13-14 ISOPARAFFIN, LAURETH 7, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, ISOPROPYL MYRISTATE, SORBITAN STEARATE, SODIUM DEHYDROACETATE, PHENOXYETHANOL, ZEA MAYS STARCH, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, METHYLPARABEN, CETEARYL ETHYLHEXANOATE, TOCOPHERYL ACETATE, SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL, PROPYLPARABEN, IMIDAZOLIDINYL UREA, BUTYLPARABEN, BHT, HYALURONIC ACID, DIETHYLHEXYL SYRINGYLIDENE MALONATE, CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, ETHYLPARABEN MAY CONTAIN: CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499 CI 77288, CI 77289, CI 77742, CI 77007, CI 42090, CI 75470, CI 77510, CI 19140 A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Tulajdonságok

Árnyalat
lila
Hatóanyag
hialuronsav, E-vitamin
Hatás
gyöngyös

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.