Collistar Double Effectszemhéjfesték

Collistar Double Effect szemhéjfesték
Collistar Double Effect szemhéjfesték
Spóroljon
5750Ft

Spóroljon 40%
árnyalat 01 Moon White 5 g
3460Ft

Kód: COL0282 | Raktáron
1
Express One (Transoflex)
szerda 2020. 04. 15.
Csomagküldő – átvevőhely
szerda 2020. 04. 15.

Collistar Double Effect termékleírás
Tulajdonságok

A minőségi Collistar Double Effect szemfestékek lehetővé teszik a szemhéja saját elképzelése szerinti árnyékolását és minden sminknek új dimenziót adnak.

Tulajdonságok:

  • természetes szemsmink készíthető vele
  • nappali és esti sminkhez

Használata:
A szemfestéket ecsettel, felhordó szivaccsal vagy az ujjbegyeivel vigye fel a szemhéjra.

Tulajdonságok

Ingredienti attivi
hialuronsav, E-vitamin
Hatás
gyöngyös

Collistar Double Effect vonatkozásában írtuk
Cikkek

Collistar a márkáról

Collistar parfümök | Collistar kozmetika - A Collistar eredetileg csupán egy olasz gyógyszergyártó társaság részlege volt. 1983-ban azonban Daniela Sacerdote került az élére, és teljesen új irányt adott neki. E márka termékei ma Olaszország közel 2500 illatszerboltjában és áruházában, valamint több mint 3000 külföldi üzletben kaphatók.
A cég filozófiája egyszerű: csúcsminőségű és csúcshatékonyságú kozmetikumokat kínálni, versenyképes áron. A Collistar arra alapoz, hogy minden fontos célcsoport legigényesebb ügyfeleit képes kielégíteni, fiatalokat, időseket, túlérzékeny vagy száraz bőrűeket egyaránt.
E megközelítésnek köszönhetően sok sikerrel büszkélkedhet. Vezető olasz parfümgyártó, továbbá kifejlesztett egy sor forradalmian új készítményt is, az arcszérum kapszulát, a kompakt bronzpúdert és más, egyedülálló termékeket. Ezek közül az egyiket, a Nourishing Supermoisturizing Compact Cream terméket még a Milánói Leonardo da Vinci Tudomány és Technika Múzeumban is kiállították.
Nem csoda, hogy néhány stratégiai fontosságú szegmensben (anticellulitisz készítmények, férfi kozmetikumok, antiaging stb) a Collistarnak gyorsan sikerült magas piaci részesedést elérnie. Hatalmas népszerűségnek örvend például az aromaterápiás sorozat, vagy az eredeti megközelítésű napozó spray kollekció.
A Collistar a marketing területén is nagy újító. Kozmetikumok népszerűsítésére a világon elsőként kezdett úgynevezett "editorial stílusú" reklámkampányokat használni. Weboldalai mind a dizájn, mind pedig a tartalom tekintetében hagyományos papírkatalógusokra emlékeztetnek, tartalmaznak fotókat, részletes leírásokat és természetesen árakat is.
A Collistar vonzó lehet mindazok számára, akik szeretnék kipróbálni a legjobb olasz illatokat, elsőosztályú és hatásos kozmetikumokat keresnek, valamint narancsbőrrel vagy egyéb bőrproblémákkal küszködnek.

Értékelés Collistar Double Effect