ValentinoUomo Eau de Toilette uraknak

11×
Valentino Uomo Eau de Toilette uraknak
Valentino Uomo Eau de Toilette uraknak
Ingyenes kiszállítás
150 ml
45 190Ft

Raktáron | 30 126,67Ft / 100 ml, áfával | Kód: VAL0231
1
Express One Hungary
hétfő 2021. 12. 06.
Személyes átvétel
szombat 2021. 12. 04.

Egyedi és csábító illat kompozíció, amely a romantikus Velencébe repít. A Valentino Uomo egy igazán időtlen illat. Klasszikus, lezser stílusú férfiaknak, akik szeretik a minőségi dolgokat. Ideális társ minden különleges alkalomra és kiemeli minden férfi vonzerejét és karizmáját. Garantáltan megfordul Ön után mindenki aki megérzi illatát.

  • esti viseletre és különleges alkalmakhoz
  • elsősorban hűvösebb időjáráshoz
  • fás illat

Illat összetétele:
Az Uomo illat kompozíció a bergamott csábító illatával nyit. Ehhez társul az illat szívében a meleg dió, pörkölt kávészemek és az édeskés csokoládé. Igazi olaszos illatkombináció. Az illat alapját a fás tónusok képzik, cédrus és a bőr illatát fogja legtovább érezni magán.

Illat története:
Valentino Uomo illata szorosan összefügg a márka ruha kollekciójával. Épp ezért a divat egyik fővárosában, Rómában debütált. Olivier Polge alkotta és először 2014-ben jelent meg. Az illat arca a francia színész Louis Garrel. Nem csak az eau de parfüm illata időtlen, hasonlóan stílusos flakonja is. Egyszerű, letisztult, megszokott forma a Valentino márka kínálatában.

Teljes összetevőlista

ALCOHOL, AQUA / WATER, PARFUM / FRAGRANCE, LINALOOL, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, LIMONENE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE, COUMARIN, ALPHA-ISOMETHYL IONONE, ETHYLHEXYL SALICYLATE, GERANIOL, CITRONELLOL, CITRAL, CI 14700 / RED 4, BHT, CI 19140 / YELLOW 5, CI 42090 / BLUE 1 (F.I.L. B234147/1). A termék összetevőiért a gyártó felelős. A lehetséges változások miatt javasoljuk az összetevők ellenőrzését a termék csomagolásán.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
Az illat fajtája
bőrös

A világhírű Valentino márka alapítója nevét viseli - az olaszországi Voghera-ban 1932-ben született, és mára már legendássá vált Valentino Garavani nevét. A rendkívül tehetséges férfi még diákként megnyerte az International Wool Secretariat (Nemzetközi Gyapjútitkárság) tekintélyes divat-és textiltervezés versenyét. Ennek köszönhetően állásajánlatot kapott a francia Jean Desses divatháztól és a híres Guy Laroche mellett dolgozhatott.
Valentino filozófiája meglehetősen egyszerű. "Tudom, hogy mit akarnak a nők," mondta egyszer. "Szépek akarnak lenni." Rómában 1960-ban szalont nyitott a Via Condottin és bemutatta az első saját kollekcióját. Ezzel hatalmas sikert aratott. Többek között Elisabeth Taylor figyelmét is felkeltette, aki akkoriban Olaszországban forgatta egyik filmjét, és egész életén át Valentino alkotásainak csodálója maradt.
A nyolcvanas évek végén Valentino luxusparfümök készítésébe fogott - kezdetben a Procter and Gamble, később a Puig közreműködésével. Ezek érzéki, elegáns, szokatlan, romantikus és merész alkotások. Üvegcséik is rendkívül figyelemre méltók. Például a Valentino Eau de Parfum üvegcséje, melynek nyakát fekete gyöngy és ezüst gyűrű díszíti, a maga nemében kész remekműnek tekinthető.
A Valentino illatok elkészítésében olyan vezető parfümőrök vettek és vesznek részt, mint Ilias Ermenidis, Francoise Caron, Alberto Morillas, Givaudan, Antoine Lie vagy Cecile Matton. Valentino büszke arra, hogy képes szinte minden korosztály legigényesebb ügyfelei elvárásainak eleget tenni. Gazdag kínálatában még a fiatal nők, és a senior urak is találnak magukhoz illőt.
A Valentino csúcsminőségű tusfürdő gélekkel, testápoló tejekkel, borotválkozás utáni balzsamokkal, rúzsokkal és más kozmetikai termékekkel is jelen van a piacon.
A Valentino azok márkája, akik hisznek abban, hogy az életet a lehető legteljesebben kell élvezni, mindent teljes odaadással, akik nem elégszenek meg akármivel, tökéletesen ki akarják hangsúlyozni egyéni stílusukat, fontosnak tartják a különlegességet és a társadalmi tekintélyt.