

Bárhol is jelenjen meg, az Ön jelenléte éppolyan ragyogó lesz, mint Róma utcái, amikor a nap felbukkan a láthatáron. A Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream férfi eau de toilette érzékelhetővé teszi a bőrén az Ön belső energiáját és elszántságát, ami többé nem maradhat észrevétlen.
- keleties illat fűszeres és fás illatjegyekkel
- a női Valentino eau de parfum párjaként, azzal együtt mutatták be
- a parfüm arca Gigi Hadid topmodell bátyja, Anwar Hadid
Az illat összetétele
Az olasz mandarin ragyogó illata már a nyitányban meghódítja az érzékeit. Azonban, hogy még tökéletesebb legyen az optimizmussal teli fejillat, a frissítő mexikói zöldcitrom és ananász is csatlakozik hozzá. Ezután a fahéjjal, kardamommal és a füstösen keleties színezetű szerecsendióval kiegészülő levendula és muskátli zöldfűszeres aromája bontakozik ki. A harmadik szakaszban vanília, ámbrás és fás illatjegyek, élükön a figyelemreméltó cédrusfával szövik át a kompozíciót, aminek köszönhetően rendkívül érzékivé válik a lecsengése.
Az illat története
Julie Macé és Violaine Colas parfümőrpárost Rómának az a fénye inspirálta a Valentino Uomo Born In Roma Yellow Dream illatának megalkotására, amely az ebben az életenergiával teli nagyvárosban született férfi jellegzetes vonásait fedi fel. Az illat Róma legjellemzőbb színét, a sárga színt ünnepli.
A jellegzetes fluoreszkáló szín és a bakancsszegek sem hiányoznak az üvegcséről. A Valentino márka legendás szimbóluma az olasz templomokból eredeztethető, ami később a bőrkiegészítőkön is megjelent. Mindez modern elemet és punkos lendületet kölcsönöz ennek az érzéki illatú eau de toilette-nek.
Összetétel
Fej | ananász, olasz mandarin, limett |
Szív | levendula, mézeskalács, pelargónia |
Alap | borostyán, cédrusfa, vanília |
Az illat fajtája | orientális, fűszeres |
A világhírű Valentino márka alapítója nevét viseli - az olaszországi Voghera-ban 1932-ben született, és mára már legendássá vált Valentino Garavani nevét. A rendkívül tehetséges férfi még diákként megnyerte az International Wool Secretariat (Nemzetközi Gyapjútitkárság) tekintélyes divat-és textiltervezés versenyét. Ennek köszönhetően állásajánlatot kapott a francia Jean Desses divatháztól és a híres Guy Laroche mellett dolgozhatott.
Valentino filozófiája meglehetősen egyszerű. "Tudom, hogy mit akarnak a nők," mondta egyszer. "Szépek akarnak lenni." Rómában 1960-ban szalont nyitott a Via Condottin és bemutatta az első saját kollekcióját. Ezzel hatalmas sikert aratott. Többek között Elisabeth Taylor figyelmét is felkeltette, aki akkoriban Olaszországban forgatta egyik filmjét, és egész életén át Valentino alkotásainak csodálója maradt.
A nyolcvanas évek végén Valentino luxusparfümök készítésébe fogott - kezdetben a Procter and Gamble, később a Puig közreműködésével. Ezek érzéki, elegáns, szokatlan, romantikus és merész alkotások. Üvegcséik is rendkívül figyelemre méltók. Például a Valentino Eau de Parfum üvegcséje, melynek nyakát fekete gyöngy és ezüst gyűrű díszíti, a maga nemében kész remekműnek tekinthető.
A Valentino illatok elkészítésében olyan vezető parfümőrök vettek és vesznek részt, mint Ilias Ermenidis, Francoise Caron, Alberto Morillas, Givaudan, Antoine Lie vagy Cecile Matton. Valentino büszke arra, hogy képes szinte minden korosztály legigényesebb ügyfelei elvárásainak eleget tenni. Gazdag kínálatában még a fiatal nők, és a senior urak is találnak magukhoz illőt.
A Valentino csúcsminőségű tusfürdő gélekkel, testápoló tejekkel, borotválkozás utáni balzsamokkal, rúzsokkal és más kozmetikai termékekkel is jelen van a piacon.
A Valentino azok márkája, akik hisznek abban, hogy az életet a lehető legteljesebben kell élvezni, mindent teljes odaadással, akik nem elégszenek meg akármivel, tökéletesen ki akarják hangsúlyozni egyéni stílusukat, fontosnak tartják a különlegességet és a társadalmi tekintélyt.