ValentinoBorn In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum hölgyeknek

7×
Valentino Born In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum hölgyeknek
Valentino Born In Roma Yellow Dream Donna Eau de Parfum hölgyeknek
Ingyenes kiszállítás
100 ml
46 080Ft

Raktáron | 46 080,00Ft / 100 ml, áfával | Kód: VAL00673
1
Express One Hungary
hétfő 2021. 12. 06.
Személyes átvétel
szombat 2021. 12. 04.

A Valentino Donna Born In Roma Yellow Dream női Eau de Parfum illatával akár minden nap bejárhatja a napfényben fürdőző Rómát. A káprázatos illatkompozíció felvillantja az Ön nőiességét, életteli karakterét és az Önt körülvevő, a szem számára láthatatlan csillogást.

  • serkentően tiszta illat, virágos és pézsmás illatjegyekkel
  • a férfi Valentino eau de toilette párjaként, azzal együtt mutatták be
  • arra született, hogy a sárga szín optimizmusát illat segítségével fejezze ki

Az illat összetétele
Nyitányát a kalábriai bergamott és citrom képviselte üde citrusok uralják. Ezt a párost remekül egészíti ki a licsi zamatossága, amely derűt visz az illatba. Kis idő elteltével a figyelem a bazsarózsa és a törökrózsa felé fordul, melyek megcsillantják zöld frissességüket és selymes kicsengésüket. A teljes illatkompozíciót a vaníliával kiegészülő fehér pézsma tiszta illata fűszeres aláfestéssel és élő cédrusfával érzékien és édesen csendesíti le.

Az illat története
A sárga szín és Róma sok tekintetben hasonlítanak egymásra. Ennek bizonyítéka a Valentino Donna Born In Roma Yellow Dream illata is, amelyet ez a szín ihletett. A vörös mellett ez az olasz metropolisz legjellegzetesebb színe, amely elválaszthatatlanul hozzátartozik, de a luxusdivat világában is nélkülözhetetlen szín.

A Valentino illatok már az első pillantásra felismerhetők a jellegzetes szegecseknek köszönhetően, amelyek erről az Eau de Parfum illatról sem hiányoznak. A fekete alapra került fluoreszkáló VALENTINO név hatásos kontrasztot teremt.

Fontos figyelmeztetések

Tűzveszélyes.
Teljes szöveg

Összetétel

Ún. fejjegy – az applikálás után érezhető. A fejillat határozza meg az első benyomást, nagyon intenzív és gyorsan elillan.
Fej
Ún. szívjegy – a szívillat néhány perccel a fejillat elillanása után bontakozik ki. Általában 2-3 órán át érezhető.
Szív
Ún. alapjegy – a parfüm utolsó és leghosszabb fázisa. Körülbelül 4 órán át, de akár egész napon át is érezhető az alapillat.
Alap
Az illat fajtája
fűszeres

A világhírű Valentino márka alapítója nevét viseli - az olaszországi Voghera-ban 1932-ben született, és mára már legendássá vált Valentino Garavani nevét. A rendkívül tehetséges férfi még diákként megnyerte az International Wool Secretariat (Nemzetközi Gyapjútitkárság) tekintélyes divat-és textiltervezés versenyét. Ennek köszönhetően állásajánlatot kapott a francia Jean Desses divatháztól és a híres Guy Laroche mellett dolgozhatott.
Valentino filozófiája meglehetősen egyszerű. "Tudom, hogy mit akarnak a nők," mondta egyszer. "Szépek akarnak lenni." Rómában 1960-ban szalont nyitott a Via Condottin és bemutatta az első saját kollekcióját. Ezzel hatalmas sikert aratott. Többek között Elisabeth Taylor figyelmét is felkeltette, aki akkoriban Olaszországban forgatta egyik filmjét, és egész életén át Valentino alkotásainak csodálója maradt.
A nyolcvanas évek végén Valentino luxusparfümök készítésébe fogott - kezdetben a Procter and Gamble, később a Puig közreműködésével. Ezek érzéki, elegáns, szokatlan, romantikus és merész alkotások. Üvegcséik is rendkívül figyelemre méltók. Például a Valentino Eau de Parfum üvegcséje, melynek nyakát fekete gyöngy és ezüst gyűrű díszíti, a maga nemében kész remekműnek tekinthető.
A Valentino illatok elkészítésében olyan vezető parfümőrök vettek és vesznek részt, mint Ilias Ermenidis, Francoise Caron, Alberto Morillas, Givaudan, Antoine Lie vagy Cecile Matton. Valentino büszke arra, hogy képes szinte minden korosztály legigényesebb ügyfelei elvárásainak eleget tenni. Gazdag kínálatában még a fiatal nők, és a senior urak is találnak magukhoz illőt.
A Valentino csúcsminőségű tusfürdő gélekkel, testápoló tejekkel, borotválkozás utáni balzsamokkal, rúzsokkal és más kozmetikai termékekkel is jelen van a piacon.
A Valentino azok márkája, akik hisznek abban, hogy az életet a lehető legteljesebben kell élvezni, mindent teljes odaadással, akik nem elégszenek meg akármivel, tökéletesen ki akarják hangsúlyozni egyéni stílusukat, fontosnak tartják a különlegességet és a társadalmi tekintélyt.